getaroom.com
Booking.comUSD 178
Travelocity
ZenHotels.comUSD 187
Anmeldt 3. august 2019

Hvis du skal ta en tidlig flight fra Billund er dette hotellet perfekt, men husk å be om rom som ikke vender mot rullebanen. Skal du på ferie anbefales det ikke. Men gratis shuttlebuss til alle viktige steder i Billund er et stort og praktisk pluss.
Dette hotellet var et rimelig alternativ sammenlignet med andre, derfor valgte vi det. Nærhet til flyplassen var også en god grunn, men vi hadde ikke forstått hvor utrolig støyende en flyplass som nærmeste nabo er, særlig når det er god sommervarme og et åpent vindu er eneste ventilasjonsmulighet i et altfor varmt rom. Og det er liv i Billund flyplass svært tidlig.
Det er små rom med mange smarte, praktiske løsninger. Men skal man på ferie til Billund er man som regel en familie med noen barn. Det var rom for et par ekstra sengeplasser på rommet, men sikkerheten for disse var ikke god. Over dobbeltsengen er en overkøye på tvers. Det er svært høy, men med kun noen cm sikkerhet rundt madrassen. Her kan selv store barn falle ut. Ved siden av dobbeltsengen er det også rom for en ekstra madrass, men her er en sengehylle plassert på en slik måte at barnet lett kan slå hodet i den. Det er tydelig at slike ting ikke er tenkt på når rommene ble designet.
Hotellet anbefales altså ikke for barnefamilier på ferie, men gjerne for andre reisende som skal nå et tidlig fly - bare husk ørepropper.
Det som trekker opp er suveren kvalitet på servicen, men svært gode medarbeidere som stilte opp og strakk seg langt. Det så vi de gjorde med flere gjester, og vi så hvor mye de hadde å gjøre for å hjelpe mange reisende. Virkelig god honnør til dem!

Romtips: Be om rom som ikke vender ut mot rullebanen.
Dato for oppholdet: juli 2019
Takk, HildeMMovafagh
Rebekka Ladefog... R, Receptionschef på Zleep Hotel Billund, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. desember 2019

Kære Hilde
Tak for din tilbagemelding.
Jeg er glad for at vi har ydet en god service til dig.
Det håber jeg at vi kan gøre næste gang du kommer forbi.
God dag.
Med venglig hilsen
Front desk manager
Rebekka

Anmeldt 19. juli 2019 via mobile enheter

Veldig enkelt hotell. Veldig mye støy fra flyene. Harde senger, med for små laken. Baderomsdøren er skyvedør med 2 cm glipe når den er lukket. Frokosten er også veldig enkel, men helt grei. Anbefales ikke.

Dato for oppholdet: juli 2019
Takk, 305vibekeh
Rebekka Ladefog... R, Receptionschef på Zleep Hotel Billund, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5. desember 2019

Hejsa
Tak for din anmeldelse af Zleep Hotel Billund.
Vi kan bruge det til at forbedre vores hotel.
Jeg beklager at vi ikke har levet op til dine forventninger.
Jeg håber i får en god dag.
Med venlig hilsen
Zleep Hotel Billund
Front desk manager, Rebekka

Anmeldt 27. juni 2019

Jeg har bodd på dette hotellet for noen år siden. Jeg likte det den gang, og jeg likte det nå. Hotellet er brukervennlig med enkelt adgang, innsjekk, parkering og utsjekk. Baren/restauranten ved resepsjonen er et hyggelig sted å sitte ned. Prisene er meget behagelige og de som jobber der er veldig hyggelige. Mye mindre stress enn hotellene knyttet til Leogoland. Ingen lyd fra flyplassen.

Dato for oppholdet: juni 2019
Takk, Jarle T

Kære Jarle
Tak for din anmeldelse af Zleep Hotel Billund.
Vi kan bruge det til at forbedre vores hotel.
Jeg er glad for at du nød dit ophold.
Jeg håber du får en god dag.
Med venlig hilsen
Zleep Hotel Billund
Front desk manager, Rebekka

Anmeldt 6. august 2018 via mobile enheter

Helt greit hotel, rent og enkel standard.
Hyggelig personale.
Grei mat i resturanten, litt dyrt i forhold til hva man får.
Ligger i gå avstand til legoland og flyplass.
Lite eller ingenting annet enn flyplassen ligger i umiddelbar nærhet.

Dato for oppholdet: august 2018
1  Takk, espjo
Trine L, Chef  på Zleep Hotel Billund, svarte på denne anmeldelsenBesvart 23. januar 2019

Dear Sir

Thank you for your feedback.
We can use it to improve our hotel.
I am happy that you enjoyed your stay.
Hopefully we will be able to greet you welcome again.

Have a nice day.

Kind regards
Hotel manager, Trine

Anmeldt 9. juli 2018 via mobile enheter

Økologisk profil, men vi har aldri produsert så mye plast under en frokost! ALT var pakket inn i plast Det var heller ikke varmat i frokosten.
Grei beliggenhet, men rommene var trange til 2 voksne og 2 barn..

Dato for oppholdet: juli 2018
Takk, bjorklund8160

Dear Sir

Thank you for your feedback.
We can use it to improve our hotel.
I am happy that you enjoyed your stay and you took the time to write this feedback to our future guests.
Hopefully we will be able to greet you welcome again.
I would also like you to know that we are trying to improve our breakfast to a more environment friendly buffet.

Have a nice day.

Kind regards