Artig

Det var kjempegøy fasilitet med badeland, bowling, winter world og klatre muligheter/zip line rett... les mer

Anmeldt 19. juli 2020
marfrohys
Bergen, Norge
Fantastiske hyttwr

Fantastisk flotte og oppgraderte hytter som inneholder alt man trenger. Badelandet i Lalandia er... les mer

Anmeldt 31. juli 2019
Mayen20

De mest populære turene og aktivitetene i og rundt Billund
Anmeldt 27. september 2019 via mobile enheter

Trodde stedet skulle være større og bedre. Det var helt ok, men litt for dyrt i forhold til hva man får oppleve.
Renholdet virket bra.
Det var ok mat inne, men skulle gjerne hatt litt sunnere alternativer.
Vi var utenfor felles ferien, så da var det ikke så mye folk her. Men kan se for meg at det blir veldig trangt der inne når det er mye mennesker på en gang.
Belysningen inne er dempet, noe som var veldig behagelig.
Vet ikke om jeg vil tilbake, med tanke på pris. Men ellers, en helt ok dag! Sikkert veldig kjekt om man drar med barn.

Dato for opplevelse: september 2019
Takk, 881julief
Anmeldt 31. juli 2019 via mobile enheter

Fantastisk flotte og oppgraderte hytter som inneholder alt man trenger.
Badelandet i Lalandia er utrolig gøy for store og små, og tilpassede områder for alle aldre.
Stort flott uteområde med lekestativer, geiter i innhegning man kan klappe. Stor flott parkeringsplass. Kort vei til Legoland, Lego House og Billund bad, alt i gåavstand. Givskud Zoo en halvtimes kjøretid unna.

Dato for opplevelse: juni 2019
Takk, Mayen20
Anmeldt 23. juli 2019 via mobile enheter

Var her med 3 barn , selve badeanlegget er meget bra , men å være her i juli månte er ikke bare bare , et utrolig støynivå jeg ikke har vært borti før , reise heller på et mindre anlegg , var på et dayz resort for et par år siden i juli månte , mye mindre folk og støy , maten var også dyr der ,ungene var fornøy og jeg vil tro dette er et fint sted utenom høysesong

1  Takk, arild h
Anmeldt 20. juli 2019 via mobile enheter

Vi var her med tre barn. Ungene synes det var helt topp. Litt for mye folk og ett helt sinnsykt lydnivå. Minstemann på 8 år var helt ør av alt bråket. Maten var ikke mer en at det var noe vi måtte ha der, ingen høydepunkt. Ok garderober. Som voksen ville jeg nok ikke dratt hit igjen ,men barna hadde det kjempegøy.

Takk, KennethH0102
Anmeldt 17. juli 2019 via mobile enheter

Liker du Crocs, rullings og har Livets Harde Skole i bagasjen, er dette selveste Mekka. Her kan camping og sydencharter kombineres. Badeanlegget passer vel for barn opp til 11-12. Småbarnsorientert for det meste. Her serveres klassisk WT gourmet: dyr og dårlig fast-food. Anlegget er noe utdatert og nedslitt. Garderobene er halvmøkkete, med lukt av urin på toalettene ved dusjene. Fremstår litt grisete. Restaurantområdet i Lalandia har faktisk helt OK mat, med vekt på italiensk og mexicansk. Det hele er rammet inn i fake-syden arkitektur med kunstig himmel. Leier du hus i tilknytning til Lalandia, får du litt glamping følelse. Den følelsen sitter imidlertid ikke lenge, da prisnivået er høyt. Totalprisen for alt, gjør at du får bedre valuta for pengene andre steder/andre gjøremål. Det mest patetisk usympatiske er at du får regning på strømforbruket etter du har forlatt huset. Burde naturligvis vært i den høye prisen du har betalt på forhånd.

4  Takk, 359geirw