Flott konsept

Veldig bra konsept, artige aktiviteter og absolutt verdt et besøk på kveldstid. Neste gang vi drar... les mer

Anmeldt 13. juni 2022
VidarTB
Svolvær, Norge
En del å finne på, men korte åpningstider.

Anmeldt 30. juni 2020
Museumsfamilien

De mest populære turene og aktivitetene i og rundt Billund
Anmeldt 30. juni 2020

Spisesteder, ulike butikker, minigolf, bowling, "spillehall", badeland, lekeland, skøytehall. Så det er mye å finne på, men burde holdt åpent noen timer lengre.

Dato for opplevelse: juni 2020
Takk, Museumsfamilien
Anmeldt 27. september 2019 via mobile enheter

Trodde stedet skulle være større og bedre. Det var helt ok, men litt for dyrt i forhold til hva man får oppleve.
Renholdet virket bra.
Det var ok mat inne, men skulle gjerne hatt litt sunnere alternativer.
Vi var utenfor felles ferien, så da var det ikke så mye folk her. Men kan se for meg at det blir veldig trangt der inne når det er mye mennesker på en gang.
Belysningen inne er dempet, noe som var veldig behagelig.
Vet ikke om jeg vil tilbake, med tanke på pris. Men ellers, en helt ok dag! Sikkert veldig kjekt om man drar med barn.

Dato for opplevelse: september 2019
Takk, 881julievic
Anmeldt 31. juli 2019 via mobile enheter

Fantastisk flotte og oppgraderte hytter som inneholder alt man trenger.
Badelandet i Lalandia er utrolig gøy for store og små, og tilpassede områder for alle aldre.
Stort flott uteområde med lekestativer, geiter i innhegning man kan klappe. Stor flott parkeringsplass. Kort vei til Legoland, Lego House og Billund bad, alt i gåavstand. Givskud Zoo en halvtimes kjøretid unna.

Dato for opplevelse: juni 2019
Takk, Mayen20
Anmeldt 23. juli 2019 via mobile enheter

Var her med 3 barn , selve badeanlegget er meget bra , men å være her i juli månte er ikke bare bare , et utrolig støynivå jeg ikke har vært borti før , reise heller på et mindre anlegg , var på et dayz resort for et par år siden i juli månte , mye mindre folk og støy , maten var også dyr der ,ungene var fornøy og jeg vil tro dette er et fint sted utenom høysesong

Dato for opplevelse: juli 2019
2  Takk, arild h
Anmeldt 20. juli 2019 via mobile enheter

Vi var her med tre barn. Ungene synes det var helt topp. Litt for mye folk og ett helt sinnsykt lydnivå. Minstemann på 8 år var helt ør av alt bråket. Maten var ikke mer en at det var noe vi måtte ha der, ingen høydepunkt. Ok garderober. Som voksen ville jeg nok ikke dratt hit igjen ,men barna hadde det kjempegøy.

Dato for opplevelse: juli 2019
Takk, KennethH0102