Anmeldt 18. august 2017 via mobile enheter

Vi er en familie på 4 som skulle til Legoland. Refborg hadde fine familie rom som er rene og har god størrelse. De ansatte er hyggelige og gir god service. Hotellet ligger nært Legoland og Lalandia som gjør reisen dit enkel. Rolig hotell som kan anbefales!

Dato for oppholdet: august 2017
Takk, 283_yvindd
Anmeldt 15. juni 2017 via mobile enheter

Vi lå der i to netter for et besøk i Legoland, og det var et veldig koselig hotell. Hyggelig personale, fint hotellrom og at det lå nært matbutikk er også et pluss :) kort vei til legoland. Gratis wifi og parkering.

Dato for oppholdet: juni 2017
Takk, Christin S
Anmeldt 7. mai 2017 via mobile enheter

Bodde på dette hotellet i 3 netter i anledning besøk i Legoland. Lite,koselig og fredelig hotell. Hyggelig personale. Vi bodde på eit relativt lite familierom, 2 voksne og 2 barn. Det gikk fint,da det var tilgang til felles oppholdsrom med lekekrok i 2.etasje. Spiste også på hotellets restaurant en av kveldene, god mat og god service.

Dato for oppholdet: mai 2017
Takk, ida f
Anmeldt 7. april 2017

Hyggelig, lite og ganske nyoppusset hotell med greie rom. Overnattet og spiste på hotellet i forbindelse med et kurs. Ikke helt optimale kursfasiliteter - deler av forelesningene "forsvant" da hotellet hadde booket inn et bryllup i nabolokalet og ikke var så hjelpsomme med å få skrudd ned lyden på musikken. Kunne hatt bedre kontroll på glutenfri mat, men tok tilbakemelding og endret raskt når de ble gjort oppmerksom på hva som var glutenfri og ikke.

Dato for oppholdet: mars 2017
Takk, ElinK350
Anmeldt 6. oktober 2016

To voksne med to barn valgte å overnatte her tre netter i forbindelse med besøk i legoland. Vi hadde bestilt familierom, men dette hadde ikke hotellet fått med seg da vi ankom, så det ble litt venting før vi fikk rom, Fokk til slutt et noe mindre rom med køyesenger til barna. Dette ble litt trangere enn forventet. Men rommet var rent, pent og ryddig. Grei plass på badet. Servicen var upåklagelig med meget hyggelig betjening og godt renhold. Hotellet hadde også et rom hvor barna kunne hygge seg med lego i tilknytning til en større stue for de voksne. Frokosten var grei nok. Hotellet hadde også en flott restaurant som gjerne anbefales til alle som besøker Billund. I tillegg var det en liten delikatesseforetning i hotellet. Verd et besøk. Alt i alt en meget hyggelig opplevelse, og vi overnatter gjerne her igjen.

Dato for oppholdet: oktober 2016
Takk, Kåre T