Anmeldt 11. mai 2018 via mobile enheter

Hyggelig betjening, rom har god størrelse og var relativt nyoppusset. Ganger og heiser var slitt.

God frokost, men ikke veldig imponert.

Innsjekk og utsjekk fungerte fint og de var behjelpelige om sen utsjekk om det var ønskelig.

Dato for oppholdet: mai 2018
Takk, NilsMagne89
Anmeldt 20. september 2017

Rommet var litt for kaldt, jeg fryser ikke vanligvis men gjorde det her. Fant ikke noe thermostat til å justere dette. Det var mye støy fra heisen tidlig på morgenen, men den var vegg I vegg med mitt hotelrom. Ellers var frokosten bra.

Romtips: Unngå heis I nærheten. Ta med pysjamas.
Dato for oppholdet: september 2017
Takk, Fredrik T
Anmeldt 15. februar 2017

Hotellet ligger midt i sentrum og var meget bra.
Prøvde restauranten på kvelden og burgeren var noe av det beste jeg har smakt.
Hotellets frokost var også bra.
Rommene var rene og veldig bra utstyrt
Personalet var imøtekommende og hyggelige.

Dato for oppholdet: januar 2017
Takk, trulsandreg
Anmeldt 31. oktober 2016 via mobile enheter

Hadde ett hyggelig opphold, med god betjening. Morgenmad begynner egentlig ikke før 06.00 men vi fikk starte morgenmad 05.30 da vi skulle være ute på heliporten til kl 06.00. Den falt i smak samt god kaffe.

Anbefaler ett opphold her før offshore.

Dato for oppholdet: oktober 2016
Takk, Cecilie H
Anmeldt 14. juli 2016

Vi sjekket inn 25.6.16. Fikk ikke rom før kl. 14.00.Den i
unge mørke jenta var ikke spesielt hyggelig. Det betyr så mye hvordan det 1. møte er på et hotell. Pene og rene rom. Vi etterlyste ekstra puter og kontaktet resepsjonen. De skulle bringe dette. I mens oppdaget vi at TV`en ikke virket. (Fotball EM)!. Kontaktet resepsjonen og fikk til svar at hun som skulle komme med putene skulle sjekke det når hun kom. Ingenting skjedde. Etter en halvtime gikk jeg ned i resepsjonen og spurte om de hadde tenkt å acte. Hun mørke unge så bare surt på meg, men det det dukket opp en annen lys dame som reagerte umiddelbart. Enden på isen var at vi fikk bytte rom og ble oppgradert. Takk til hun som ordnet dette, og en lærepenge for den andre lite hyggelige resepsjonisten. Hun hilste ikke på oss til frokost en gang neste morgen. Så bare dumt på oss. Meget delikat frokost.

Dato for oppholdet: juni 2016
Takk, jippi j