Expedia.comUSD 174
Trip.comUSD 253
eDreamsUSD 175
Anmeldt 30. august 2018 via mobile enheter

Sjarmerende og hyggelig hotell med sjel. Fantastisk god mat og flott betjening .Matallergier ingen problem. Rene pene rom og gode senger. Rett ved stranden med flotte solnedganger. Hyggelige salonger hvor med brettspill.
Anbefales!!

Takk, Torill H
Anmeldt 28. august 2018

Topp beliggenhet rett ved stranden med en fantastisk strandpromenade mellom hotellet og stranden. Lett adkomst, og grei parkering utenfor resepsjonen. Bodde på Strandværelse på hotellet fra Torsdag 23/8 til Mandag 27/8. Fantastisk atmosfære på hotellet og ikke minst kafé/puben Ship In. Veldig god mat, spesielt vil vi fremheve Muslingsuppen og den helstekte rødspetten. (Terningkast 6). Topp Dansk betjening og vi merket virkelig den Danske vennligheten til samtlige vi traff. Vi var litt uheldige med været under vårt opphold, så neste gang håpet vi på mere sol og kanskje et bad i sjøen..

Takk for oss for denne gangen, og opplevelsen vi hadde frister til gjentakelse.

Romtips: Anbefaler strandværelse. Utsikt til stranden og strandpromenaden. Liten uteplass med utgang direkte fra rommet.
2  Takk, torkj
Anmeldt 8. august 2018 via mobile enheter

Hotellet ligger flott til ved stranden i et lite og søvnig tettsted. Ved booking fikk vi beskjed om at det ikke var ledige rom havutsikt, men når vi sjekket inn fikk vi rom nr.15 i hotellet. Ligger på hjørnet mot veien, og har litt havutsikt. Flott rom, rent og veldig god seng. Spiste middag i gourmet restauranten, og fikk et bord hvor vi kunne nyte solnedgang og fantastisk god mat. Noe av det bedre vi har spist. Super service og nydelig mat. Frokosten var kanskje litt under forventningene, med tanke på utvalg. Men alt var godt. Alt i alt var vi veldig fornøyde og kommer gjerne igjen.

Takk, A1894HMkevinm
Anmeldt 5. august 2018

Bodde i 2-roms leilighet med 2 soverom, kjøkken, bad og stue. Litt overraskende å finne en liste over rengjøring du må gjøre selv før du forlater når du har betalt over 2 200,- pr døgn og bestilt hotell på booking.com. Kunne ikke se noe om det på booking.com. Deilig med god plass, rent men fant en kakerlakk på kjøkkenet... Gode senger og luftig soverom selv i 25 graders varme om natta og ingen AC. Gratis park. ering, men ble belastet mer enn det som var avtalt på booking.com (3 300 avtalt og ble belastet 4 400). Grei restaurant, men umulig å få mat etter kl. 22.00 så kommer du sent er alt stengt for mat. Treningsrommet er veeeldig lite, men praktisk å benytte dusjen når du kommer fra stranda.

Romtips: Be om rom vendt mot sjøen
Dato for oppholdet: juli 2018
1  Takk, 415monicas
Anmeldt 20. mai 2018 via mobile enheter

Grei beliggenhet med en fin strandpromenade . Gode senger og enkel frokost. Fri lading og parkering. Betalt ekstra for utsikt. Det er ikke nødvendig. Noe trafikk utenfor med øreplugger berget søvnen. Deilig med sjøluft og utmerket service.

Dato for oppholdet: mai 2018
Takk, Oslo_NorwayBRiise