Flott park

Mange fine opplevelser for både store og små. Fin måte og se og oppleve dyr på. Og området med... les mer

Anmeldt 1 uke siden
mukki86
Finnsnes, Norge
Stilligt

Her var det mye info om dinosaurer og en flott lekeplass + masse dyr. kommer gjerne igjen! Og kan... les mer

Anmeldt 28. mai 2021
Kjell-Olav T
Rhodos, Hellas

Anmeldt 25. august 2018 via mobile enheter

Her er virkelig noe for alle. Det bør beregnes en hel dag. Mange forskjellige dyr som har god plass i hyggelige omgivelser. Mange aktiviteter for barn. Det er også lagt til rette for å ha med egen mat. Kan virkelig anbefales.

Dato for opplevelse: august 2018
Takk, janpetterk2015
Anmeldt 7. august 2018 via mobile enheter

Det er veldig bra sted for å reise med barn. Se på dyrene ute i naturen fra egen bil. Det er ikke det samme som å se på dyr i dyreparken. Vi fikk se mange dyr, matet aper, ulver kom tett på til bilen vår. Det var veldig spennende. Det er en fantastisk dinosaurskogen som anbefales å besøke der. Dinosaurene er veldig godt laget, ser ut som ekte, beveger seg og lager lyder. Eneste minus var en dårlig organisering av passering av biler i tigerskogen. Det var lang kø med biler som ble sluppet inn i skogen en etter en og måtte kjørte rundt skogen en halv time uten å kunne se noen tiger- det var på et tidspunkt når tigere fikk mat i et annet sted ved siden av. Personalet burde gi beskjed at det er ikke noen tiger i skogen på den tida når de fikk mat, ikke stjele folkens tid. Ellers hadde vi fin opplevelse i Safari parken.

1  Takk, ElenaE1899
Anmeldt 28. juli 2018 via mobile enheter

Dette er en stor dyrepark som virkelig leverte. Her får du et nærkontakt med alle dyrene, samt inntrykket av meget god dyrevellferd. Og som om vi ikke var storfornøyde med dyreparken fra før, avsluttet den med et stort lekeparadis for de små, og 'tømmerstokken' til de som ble for gammle for lekeplassen.

Takk, siljeoldenp
Anmeldt 20. juli 2018 via mobile enheter

Dette er en meget stor og flott park. Her kjøret du rundt med din egen bil. Noen steder kan du stoppe og gå ut av bilen for å komme nærme dyrene, men andre steder må du sitte i bilen. Her finnes også spisesteder, butikk, lekepark, badeland og masse mer. Dinosaurus skogen var også meget bra. Den var ikke der sist jeg var på besøk i denne parken, for 10 år siden

Takk, osonder
Anmeldt 8. juli 2018 via mobile enheter

Dette er parken for folk som er nysgjerrig på dyr, men med respekt for deres omgivelse. Helt herlig tilrettelagt, og en fantastisk opplevelse.

Takk, franksL8WC