“Kulinarisk opplevelse”

Restaurant 108
Omgivelser: Christianshavn
Omgivelser: Christianshavn
Anmeldt 20. august 2020 via mobile enheter

En svært gjennomtenkt meny med natur viner som er valgt med gode grunner. Ypperlig service! Takk for en ypperlig aften

Dato for besøk: august 2020
1  Takk, mikkelgimn

Anmeldt 23. november 2018 via mobile enheter

En nydelig opplevelse med mange nye smaker. Akkompagnert av nye naturlige viner som virkelig smaker. Helt unikt og fantastisk.

Takk, Arild S
Anmeldt 23. juli 2018 via mobile enheter

Finner ikke cafeen, slik at jeg får anmeldt den alene! Når vi skulle inn på cafeen møtte vi hovedkokken på Noma (det sier kanskje litt om hvor bra stedet er)! Bakverket er helt fantastisk, og vi kommer gjerne igjen og igjen! Og anbefaler alle og overse morsomme steder i nærheten for kvaliteten denne cafeen gir!!

Dato for besøk: juli 2018
Takk, dorthesKS
Anmeldt 8. juli 2018

Dette var et av 2017 store restaurantskuffelser. Kult moderne bygg, men her stoppet det bra. startet med en gt mens vi tittet på vinkartet, servitøren kunne lite om vin og maten smakte lite. Vi endte opp med å betale å gå før desserten.

Dato for besøk: november 2017
Takk, Foodie-oslo79
Anmeldt 3. juni 2018

Vi var på kafeen tidligere på dagen, finner den ikke her så skriver inn i samme anmeldelse. De bakevarene vi smakte der var helt unike. Jeg har aldri smakt så gode bakevarer før. Wienerbrød med soppsirup er kanskje den som sitter best i minnet. Hadde jeg bodd i nærheten hadde jeg spist her hver dag.

Vi hadde booket bord i restauranten på kvelden. Vi synes lokalet var litt vel stort, så lyden ble litt for høy for vår smak. Servitørene var flinke med både vin og mat. Vi satt stor pris på alle småretter, men når det kom til hovedretten så ble vi anbefalt krabbe, noe som vi angret på i etterkant. Det ble en skuffelse i både smak og utseende, når vi så at alle andre bestilte kjøtt og den så helt rå ut.

Så fire stjerner til middagen og fem til cafeen.

Dato for besøk: oktober 2017
Takk, dorthesKS