“Fantastisk biff”

Vurdert som nr. 66 av 2 824 Restauranter i København
Omgivelser: Indre By
Omgivelser: Indre By
Anmeldt 9. november 2018 via mobile enheter

Vi bestilte chateau brian for to personer, perfekt stekt og servert, med frites, bønner, champignon, sauser. Utsøkt mat og særdeles hyggelig betjening. Kjapp levering. Vil gå hit igjen!

1  Takk, joakimm953

1923 av 988 anmeldelser

Anmeldt 8. oktober 2018

Vi ble møtt av en meget hyggelig kelner som viste oss til bordet. Vi ønsket imidlertid å bytte til et vindusbord, og fikk det med det samme.
Maten smakte helt fantastisk, og den lune bearnaise kan absolutt anbefales.
Vi fikk anbefalt en kaffedessert som også smakte meget godt som avslutning på Det perfekte måltid.

Takk, Hanne D
Anmeldt 9. august 2018

Var her 7/8 sammens med min sønn på 15, og vi var begge mer enn fornøyd. Veldig bra utvalg i forskjellig når det gjelder kjøtt, nydelig tilberedt, meget bra tilbehør, utmerket vinanbefaling og super bra service i veldig trivelig lokale. Stort bedre enn dette blir det ikke. Fornuftig priset, og denne restauranten anbefaler jeg mer enn gjerne. Takk for en utmerket kveld!

Dato for besøk: august 2018
Takk, JanHelgeD1
Anmeldt 6. august 2018 via mobile enheter

Maten var helt fantastisk. Er egentlig ikke en stor kjøtt spise, men det de her serverte vær utrolig godt. Masse godt tilbehør du kunne velge med kjøttet du bestilte. Drinkene var også veldig gode. Og selve atmosfære på restauranten var veldig koselig, godt at de ikke presset mange bord sammen slik at man får litt privat liv. Utrolig godt valg

Dato for besøk: juli 2018
1  Takk, M4601AQemilyg
Anmeldt 6. august 2018

Fant denne på tripadvisor, og ble ikke skuffet. Alt vi spiste smakte fortreffelig. Servicen var i toppklasse.

Dato for besøk: juli 2018
Takk, mayalas123

Reisende som så på KöD Vesterbro, så også på

København, Sjælland

Har du vært i KöD Vesterbro? Del dine erfaringer!