“Fantastisk biffrestaurant”

Vurdert som nr. 68 av 2 875 Restauranter i København
Omgivelser: Indre By
Omgivelser: Indre By
Anmeldt 4. desember 2018 via mobile enheter

Carpaccio til forrett og kød sin biff til hovedrett. Utsøkt mat og veldig hyggelig betjening.

Anbefales!

Takk, OskarH35

Anmeldt 4. desember 2018 via mobile enheter

Oksecarpaccio til forrett, mye god smak med godt modnet ost.

Stedets egen spesialitet, Cöte de Kød, brilliant tilberedt, og vi fikk den stekt helt etter forventing.

Vinanbefalingen var en innertier.

Anbefales!

Takk, tommyk404
Anmeldt 22. november 2018 via mobile enheter

Lite sted som serverer gode biffer til en grei pris. Har glutenfritt brød, men fikk det litt for sent.

Veldig mye støy i restauranten når vi kom, men det roet seg etterhvert. Anbefaler å bestille bord, da det var helt fullt.

Litt skuffet av at vi fikk et bord midt i restauranten når vi hadde bestilt bord. Kunnne gjerne fått et bedre bord.

Hyggelig betjening, og maten kom ganske raskt selv om restauranten var helt full.

Betalte 1100DKK for to mørbrad retter med tilbehør og en flaske rødvin.

Takk, thorsgaard
Anmeldt 9. november 2018 via mobile enheter

Vi bestilte chateau brian for to personer, perfekt stekt og servert, med frites, bønner, champignon, sauser. Utsøkt mat og særdeles hyggelig betjening. Kjapp levering. Vil gå hit igjen!

1  Takk, joakimm953
Anmeldt 8. oktober 2018

Vi ble møtt av en meget hyggelig kelner som viste oss til bordet. Vi ønsket imidlertid å bytte til et vindusbord, og fikk det med det samme.
Maten smakte helt fantastisk, og den lune bearnaise kan absolutt anbefales.
Vi fikk anbefalt en kaffedessert som også smakte meget godt som avslutning på Det perfekte måltid.

Takk, Hanne D

Reisende som så på KöD Vesterbro, så også på

København, Sjælland

København, Sjælland

Har du vært i KöD Vesterbro? Del dine erfaringer!