“Dårlig opplevelse ”

Vurdert som nr. 66 av 3 174 Restauranter i København
Omgivelser: Indre By
Omgivelser: Indre By
Anmeldt 31. august 2019 via mobile enheter

Det første er at det er lang ventetid, med under halvfull restaurant. Servitøren mister «plankemenyen» ned på bordet fordi hun ikke venter på at vi holde skikkelig i den, før hun slipper. INGEN informasjon om oppbygging i rettene, og menyen informerer ikke godt nok om hva som følger med i seg selv. Man kan selvfølgelig se at det er side orders - og at biffen er opplyst at kommer på gulerotmos. Men at det eneste du får fra 300 Kr -> er en biff - thats IT, kunne vært bedre opplyst. Det er den dyreste middagen på lenge med tanke på at man kun har fått biff og saus. Servitøren lar seg vente like lenge for betaling, til vi slutt får kontakt med to som står å drikker snaps i smug i baren!
Dette var overhodet ikke til de forventningene vi hadde om stedet. Anbefales ikke!

Dato for besøk: august 2019
Takk, toneir_na

Anmeldt 27. mai 2019 via mobile enheter

Vi hadde en herlig kveld på Kød. Nydelig mat, dyktig og sjarmerende servitør, deilige drinker og god atmosfære i restauranten. Liker du god biff og god service er dette restauranten for deg!

Dato for besøk: mai 2019
Takk, tomeho
Anmeldt 6. mars 2019 via mobile enheter

Nydelig biff som var perfekt tilberedt, godt tilbehør, rikelige porsjoner og ikke minst, hyggelige servitører som virket unikt opptatt av at vi skulle ha det bra. Anbefales på det sterkeste.

Dato for besøk: mars 2019
Takk, BergljotS
Anmeldt 11. januar 2019 via mobile enheter

Vi hadde en koselig kveld på KöD, hyggelig betjening som forklarte menyen og sa litt om steke grader på kjøttet. Synes resturanten hadde god atmosfære. Maten kom hurtig, men nå skal det sies at dette ikke var en veldig travel kveld. Vi spiste tartar til forrett, og New York strip til main.
Tartar var ikke noen veldig stor opplevelse for min del, dressing smaken ble så overveldende at jeg ikke kunne smake kjøttet. Og det er vel meningen med en tartar at kjøtt smaken skal være det som er fremtredende. Men dem gjorde det godt igjen med min new york strip, den var perfekt stekt medium rare og hadde en meget god smak. Sides var også gode mozzarella med tomat og steak fries.

Alt i alt en god opplevelse og vi kommer gjerne igjen.

Dato for besøk: januar 2019
Takk, larserikp2014
Anmeldt 4. desember 2018 via mobile enheter

Carpaccio til forrett og kød sin biff til hovedrett. Utsøkt mat og veldig hyggelig betjening.

Anbefales!

Takk, OskarH35

Reisende som så på KöD Vesterbro, så også på

København, Sjælland

København, Sjælland

Har du vært i KöD Vesterbro? Del dine erfaringer!