“Fantastisk måltid. ”

God for: Familier med barn, Romantisk
Middagsalternativer: Middag, Sent på kvelden, Levering, Reservasjoner
Omgivelser: Indre By
Anmeldt 12. desember 2018 via mobile enheter

Vi har nå spist 3 ganger på denne restauranten, og de skuffer aldri.
Vi har stort sett valgt meny 1 eller 2, som er en sammensatt 3 retter som alltid smaker fortreffelig.
Fin atmosfære, koselig betjening og nydelig mat.
Anbefales et besøk

1  Takk, roara634

Anmeldt 14. september 2018 via mobile enheter

Fremragende mexicansk restaurant.
Super mat - flott servering og veldig mexicansk innretning.
Kan i den grad anbefales.

Takk, FFFredrikstad
Anmeldt 8. juni 2018 via mobile enheter

Her kommer vi gjerne tilbake! God stemning med levende lys inne, og fortausbord for de som vil sitte ute. Det ble en 3 retters og vi er veldig fornøyd!

Dato for besøk: juni 2018
Takk, Anne-Siri T
Anmeldt 15. april 2018 via mobile enheter

En kjempe fin restaurant som ligger ganske sentralt. Vi var der i går kveld og vi fikk kjempe fin velkomst fra en hyggelig kvinnelig servitør som ga oss bord uten at vi hadde reservert. Smakfull meksikansk mat. Alle ansatte virket imøtekommende bortsett fra en.Da vi fikk drikken, ønsket vi å bestille mer mojito,men da fikk vi tilsvar at han ikke hadde tid og vi måte vente!? Vi ble sjokkert over den noe aggressive måten å svare en gjest.Første gang vi har opplevd noe lignende.

Dato for besøk: april 2018
Takk, Jan B
Sina B, General Manager på El Viejo Mexico, svarte på denne anmeldelsenBesvart 7. mai 2018

Kære Gæst,

Jeg takker jer for anmeldelsen og jeres besøg. Jeg beklager samtidig for den misforståelse der er sket. Vi elsker at lave Mojitos og vi praler af med at vi laver Københavns bedste Mojitos. Jeg håber at der er tale om en misforståelse fra vore side. Jeg gør gerne personalet opmærksomme på det evt. sprogbarrierer det kan være pga vore engelsk talende tjener.

Beklager igen på deres vegne og håber gerne at I besøger os igen.
På godt gensyn!

Anmeldt 17. januar 2018 via mobile enheter

Anbefaler sterkt dette småkoselige stedet! Nydelig mat og hyggelig betjening. Vi kommer gjerne tilbake nok en gang!

Dato for besøk: januar 2018
1  Takk, 847sveinr
Sina B, General Manager på El Viejo Mexico, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5. februar 2018

Kære Svein,

Tusind tak for besøget og det glæder os rigtig meget at I har været tilfredse med mad ig betjeningen.

På godt gensyn!

Reisende som så på El Viejo Mexico, så også på

København, Sjælland

Har du vært i El Viejo Mexico? Del dine erfaringer!