“Smakfullt Og spennende”

God for: Familier med barn, Romantisk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Middag, Levering, Reservasjoner
Omgivelser: Indre By
Anmeldt 15. april 2019 via mobile enheter

Vi var to voksne og to ungdommer. Vi voksne spiste chimichanga og den smakte himmelsk☺️ungdommene gikk for nachos. Alle var svært fornøyde og mette. Det meksikanske ølet anbefales

Dato for besøk: april 2019
Takk, 2anneliv

Anmeldt 2. mars 2019 via mobile enheter

God ma! Litt venting, men er verdt det. Kjempe fine lokaler som gjør at opplevelsen blir enda bedre.

Dato for besøk: mars 2019
Takk, Nynne90
Anmeldt 12. desember 2018 via mobile enheter

Vi har nå spist 3 ganger på denne restauranten, og de skuffer aldri.
Vi har stort sett valgt meny 1 eller 2, som er en sammensatt 3 retter som alltid smaker fortreffelig.
Fin atmosfære, koselig betjening og nydelig mat.
Anbefales et besøk

Takk, roara634
Anmeldt 14. september 2018 via mobile enheter

Fremragende mexicansk restaurant.
Super mat - flott servering og veldig mexicansk innretning.
Kan i den grad anbefales.

Takk, FFFredrikstad
Anmeldt 8. juni 2018 via mobile enheter

Her kommer vi gjerne tilbake! God stemning med levende lys inne, og fortausbord for de som vil sitte ute. Det ble en 3 retters og vi er veldig fornøyd!

Dato for besøk: juni 2018
Takk, Anne-Siri T

Reisende som så på El Viejo Mexico, så også på

København, Sjælland
København, Sjælland

Frederiksberg, København

Har du vært i El Viejo Mexico? Del dine erfaringer!