“Veldig intim og koselig restaurant.”
Anmeldelse av El Viejo Mexico

El Viejo Mexico
Vurdert som nr. 154 av 2 865 Restauranter i København
God for: Romantisk, Familier med barn
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Middag, Levering, Reservasjoner
Omgivelser: Indre By
Anmeldt 15. juli 2020 via mobile enheter

Veldig intim og koselig restaurant. Maten var utrolig god, men kunne være litt mer autentisk meksikansk. Porsjonene var perfekte. Veldig hyggelig bevertning!

2  Takk, Kikkadondert

Anmeldt 16. desember 2019 via mobile enheter

Veldig bra som vanlig, vi har værr her flere ganger og denne gangen var også veldig bra.

Takk for oss, vi kommer tilbake ved neste anledning.

Dato for besøk: desember 2019
2  Takk, Gladmat1
Anmeldt 24. juni 2019

Intim- og meget hyggelig restaurant. Rustikt og uformelt. Fantastisk betjening og meget velsmakende mat med sterkhetsgrad etter ønske. Spennende meny som også inneholder klassiske retter. Gode viner. Perfekt til intim middag, men også til selskap. Betjeningen kan sette sammen bord. Alt i alt en meget hyggelig opplevelse.

Dato for besøk: juni 2019
1  Takk, Pål E
Anmeldt 19. mai 2019 via mobile enheter

Var her sammen med min mor og vi fikk ypperlig service, god innbydende mat og fantastiske drinker. Anbefales.

Dato for besøk: mai 2019
2  Takk, 570julier
Anmeldt 19. april 2019 via mobile enheter

Vi ankom restauranten en halv time for tidlig, men selv om det var ganske fullt ordnet de bord til oss.
Vi fikk god tid til å lese menyen uten «mas» fra kelnere. Vi fikk derfor gjort noen gode valg,
Vi bestilte to forretter og fire hovedretter, og jeg beklager at jeg ikke har skrevet ned navnet på de fire rettene og kun kan si at en av hovedrettene var den eneste vegetarretten. Litt skuffende med en vegetarrett, men til gjengjeld var det en svært smakfull rett, som de andre også var, så en rett var greit. Alle rettene falt i smak, og bord bestilles ved neste Københavnbesøk i mai!

Dato for besøk: april 2019
Takk, 746tanjai

Reisende som så på El Viejo Mexico, så også på

København, Sjælland

Har du vært i El Viejo Mexico? Del dine erfaringer!