“Rolig stund på shoppingsenter”

Skagen Fiskerestaurant Illum Rooftop
Vurdert som nr. 299 av 2 875 Restauranter i København
Omgivelser: Indre By
Omgivelser: Indre By
Anmeldt 26. november 2018 via mobile enheter

Dette er et perfekt stoppested for den dom trenger et pusterom fra shopping. Flotte lokaliteter på toppen av Illum kjøpesenter i hjertet av København. Enkle matretter og god drikke. God service. Svært trangt om plassen på lørdags formiddag.

Takk, Rune1973

Anmeldt 29. september 2018 via mobile enheter

God lunsj på Illum rooftop - utvalget av smørrebrød er godt. De valgte med egg og reker og med roastbeef innfridde. Hyggelig betjening og god service

1  Takk, CEBOTusenfryd
Anmeldt 17. juli 2018 via mobile enheter

Vi tok turen opp på taket for å nyte et bedre fiskemåltid. Jeg bestilte kremet fiskesuppe og min samboer fiskeburger. Burgeren var helt nydelig. Den fiskesuppa vil jeg ikke anbefale for dem som er glad i fiskesuppe. Den smakte svært lite og bar preg av å være dynket i safran. Ikke bestill denne. Men ellers var det hyggelige servitører og rask service i fine omgivelser.

Dato for besøk: juli 2018
1  Takk, kimgW9859WU
Anmeldt 23. mai 2016 via mobile enheter

Nyte litt ro og ett glass bobler på soltaket når andre tråler kjøpesenteret? Da er dette plassen. Maten smakte jeg ikke, men god champagne i sola gjorde besøket topp.

Dato for besøk: mai 2016
2  Takk, Ceciliewe
Anmeldt 5. mai 2016 via mobile enheter

Jeg er i vanligvis ikke begeistret for buffet men ble overtalt:-) Vi tok heisen fra gaten og kom rett inn i restauranten. Kul og moderne restaurant. Fullt på takterrassen så vi satt inne. Når vi satt oss fikk vi servert blåskjell og fiskesuppe som. Fiskesuppen var litt tam men blåskjellene smakte godt. Selve buffeten var pent dandert og inneholdt mest skalldyr. Alt smakte veldig godt. Litt vanskelig å få kontakt med servitørene for bestilling av drikke.

Dato for besøk: mai 2016
Takk, Mariusler

Reisende som så på Skagen Fiskerestaurant Illum Rooftop, så også på

København, Sjælland

Har du vært i Skagen Fiskerestaurant Illum Rooftop? Del dine erfaringer!