“Lunch med venner”

Kjøkken: Fransk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Omgivelser: Indre By
Anmeldt 4. februar 2018 via mobile enheter

Vi var 10 venner som spiste lunch. Kveite rogn til forrett. Fint dandert og smakte utmerket. Biff til hovedrett. Mør og fin. Hvitvin til forrett og rødvin til hovedrett. Begge fra Østerrike. Super servering. Vi kommer gjerne igjen.

Dato for besøk: februar 2018
Takk, carlth0rer

Anmeldt 7. august 2017 via mobile enheter

Deilig mat, en spiste flyndre og en annen kantareller. Deilig begge deler, og måltidet ble avsluttet med en deilig sitronterte. Kaffen kom i presskanne og ble skjenket i søte, små kopper. Hyggelig service! Anbefales.

Dato for besøk: august 2017
Takk, marisras
Anmeldt 28. mai 2017 via mobile enheter

Behagelig besøk i en trivelig bakgård. God foie gras til forrett med god Alsacevin til (selvfølgelig ). Hovedrett var nydelige blåskjell og et stort fat med østers, jomfrukreps, og hummer. Enkelt og meget godt. Kelneren klarte å søle vin hver eneste gang han skjenket i glassene! God til å følge opp, ikke så god til å treffe glassene. Savner også at han kunne bruke 2 sek ekstra ved bordet, så han fullførte setningen hos oss og ikke på vei forbi nabobordet. Synes maten er noe høyt priset. Vinen er sympatisk priset.

Dato for besøk: mai 2017
Takk, Cahor15
Anmeldt 2. september 2016 via mobile enheter

Etter en lang dag med møter var tiden kommet til dagens middag og l'Alsace skuffer aldri. De har holdt det gående siden 1978 og leverer en ekte fransk bistro følelse. Koselige lokaler med
Ennå koseligere eier, Franck er hjerteligheten selv og den verten. Vin fra Burgenland i Østerrike så jeg ikke komme men den var nydelig, pinot noir fra vineyard Goldenits er helt rå. Jeg skal tilbake, punktum . maten er selvsagt også meget god

Dato for besøk: september 2016
Takk, 99vidare
Anmeldt 28. juni 2016 via mobile enheter

Restauranten ligger som en oase i Pistolstrædet i København. Vi satt ute i en rolig bakgård, svalt og fint i en ellers svært varm by. Betjeningen kom raskt til bordet, og serveringen gikk akkurat passe raskt. Hyggelig og dyktig servitør, som snakket engelsk, forsto dansk/norsk men antagelig var hun russisk. Maten var helt prima, det samme var vinene. En svært bra restaurant som kan anbefales!

Dato for besøk: juni 2016
Takk, JamesBoll

Reisende som så på Restaurant l'Alsace, så også på

København, Sjælland

Har du vært i Restaurant l'Alsace? Del dine erfaringer!