“Spisested med sjarm”

God for: Romantisk, Lokalt kjøkken
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Middag, Lunsj, Frokost, Reservasjoner
Omgivelser: Indre By
Anmeldt 2. desember 2018 via mobile enheter

Gammelt sted med mye sjarm og god atmosfære. Hyggelig betjening og god mat. Bestilte and som var god, men kunne vært litt saftigere. Godt tilbehør og rikelig med mat. Er verdt en tur innom men ikke nok til at dette blir et stamsted.

1  Takk, andr_f840

Anmeldt 24. november 2018 via mobile enheter

Spiste Julefrokost ( lunch). Vi var 9 personer. Kjempe hyggelig, og utrolig hyggelig servering. Passer godt for voksne. Kommer gjerne tilbake

Takk, groh2015
Anmeldt 18. oktober 2018 via mobile enheter

Fabelaktig lunch servert av meget hyggelig betjening. Værd et besøk,men bestil bord. Vi kommer garantert tilbake neste år.

1  Takk, Hans Erik G
Anmeldt 17. oktober 2018 via mobile enheter

Yber kjekk plass i København. Hyggelig betjening, nydelig mat. Genuint Danskt! Vi har spist her flere ganger. Platte er så utrolig hyggelig å spise. I dag spiste vi ett deilig smørbrød med øl, og en lille en. Kommer garantert tilbake!

Takk, mallamareno50
Anmeldt 15. oktober 2018

Vi ble møtt av en hyggelig servitør med humor. Vi bestilte alle Flæskesteg som er en spesialitet her. Den smakte fantastisk og med godt tilbehør. Servitøren fulgte godt med og ga utmerket service. Interiøret skaper en meget hyggelig atmosfære og der er det alltid fullt - HUSK Å BESTILL BORD.
Dette er et sted alle som er glad i dansk mat bør besøke

Takk, Victor R

Reisende som så på Det Lille Apotek, så også på

Har du vært i Det Lille Apotek? Del dine erfaringer!