“Vennelunsj”

God for: Lokalt kjøkken, Romantisk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Middag, Frokost, Lunsj, Reservater
Omgivelser: Indre By
Anmeldt 3. september 2019

Vi var to par på tur i København og vi hadde på forhånd bestilt bord på Det Lille Apotek. Gledet oss veldig og ble ikke skuffet. Bestilte Apotekets Luksusanretning noe vi ikke angret på. Maten var helt utmerket, med mange forskjellige retter og mange smaker. Dette stedet kan så absolutt anbefales. Lokalene, betjeningen og maten var helt topp :-)

Dato for besøk: august 2019
Takk, Helen1965Norge

Anmeldt 3. august 2019 via mobile enheter

Det Lille Apotek er et fast lunch-sted hver gang vi besøker København. God mat, hyggelig betjening og et trivelig lokale. Gleder oss til neste besøk.

Dato for besøk: august 2019
Takk, johansN2071BA
Anmeldt 24. juni 2019 via mobile enheter

Vi hadde fått anbefalt denne plassen for dansk tradisjonsmat og god kvalitet. Vi fekk servert kjøtt frå and som garantert ikkje var steikt den dagen. Seigt og tørt. Gammalt? Fryst? Oppvarma?? Tilbehøret var OK men det hjelper så lite. STOR skuffelse!!

Dato for besøk: juni 2019
Takk, heidrunna
Anmeldt 8. juni 2019 via mobile enheter

Perfekt avslutning på vår tur til København. Idyllisk sted med god mat, hyggelige lokaler og topp ansatte. Koste oss i solen med rekesmørbrød. Anbefales på det varmeste og kommer garantert tilbake.

Dato for besøk: juni 2019
Takk, astrid1108
Anmeldt 22. mai 2019 via mobile enheter

Meget bra Holbergs tallerken, kommer garantert tilbake. Spiste lunch under et kort stopp i København 21.04.2019.

Dato for besøk: mai 2019
Takk, Hans Erik G

Reisende som så på Det Lille Apotek, så også på

København, Sjælland

Har du vært i Det Lille Apotek? Del dine erfaringer!