“Trist halvdel av besøket”
Anmeldelse av Det Lille Apotek

Det Lille Apotek
Vurdert som nr. 216 av 3 171 Restauranter i København
Kjøkken: Europeisk
God for: Lokalt kjøkken, Romantisk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Lunsj, Middag, Frokost, Reservater
Omgivelser: Indre By
Anmeldt 8. september 2019 via mobile enheter

Vi fikk hyggelig mottakelse. Fin plassering og god service. Mat (hovedretten) og drikke kom som bestilt. Servert av en hyggelig kelner. Så var det slutt!
Vi fikk ikke lenger kontakt med noen. Kl 2145 ba en av oss i følge om kaffe. Den ble servert kald. Når vi gjorde oppmerksom på det, ble kannen tydelig vis varmet i mikro ovn. Kannen var svært varm og kaffen vond og lunken.
Dessert ble vi ikke tilbudt. Personalet var opptatt med å rydde bord to timer før stenging.
Et svært negativt etterlatt inntrykk.

Takk, Sverreleiro

Anmeldt 8. september 2019 via mobile enheter

Vi hadde en flott lunsj i koselige lokaler. Meget god service av en hyggelig betjening og smørrebrødene var nydelige.

Takk, ragov
Anmeldt 6. september 2019

Unik atmosfære, service, mat og stemning. Dansk tradisjonsmat på sitt aller aller beste, servert i fantastiske omgivelser!

Takk, TorgeirErfjord
Anmeldt 3. september 2019

Vi var to par på tur i København og vi hadde på forhånd bestilt bord på Det Lille Apotek. Gledet oss veldig og ble ikke skuffet. Bestilte Apotekets Luksusanretning noe vi ikke angret på. Maten var helt utmerket, med mange forskjellige retter og mange smaker. Dette stedet kan så absolutt anbefales. Lokalene, betjeningen og maten var helt topp :-)

Dato for besøk: august 2019
Takk, Helen1965Norge
Anmeldt 3. august 2019 via mobile enheter

Det Lille Apotek er et fast lunch-sted hver gang vi besøker København. God mat, hyggelig betjening og et trivelig lokale. Gleder oss til neste besøk.

Dato for besøk: august 2019
Takk, johansN2071BA

Reisende som så på Det Lille Apotek, så også på

København, Sjælland

Har du vært i Det Lille Apotek? Del dine erfaringer!