“Opplevelse av dansk tradisjonsmat”
Anmeldelse av Det Lille Apotek

Det Lille Apotek
Vurdert som nr. 152 av 2 829 Restauranter i København
Kjøkken: Europeisk
God for: Romantisk, Lokalt kjøkken
Middagsalternativer: Middag, Sent på kvelden, Frokost, Lunsj, Reservasjoner
Omgivelser: Indre By
Anmeldt 28. juli 2020 via mobile enheter

God og mye mat. Vi spiste den Store Platte som ga oss mye dansk tradisjonsmat. Noe vi også søkte og ønsket. Greie priser, men med svak norsk krone blir det likevel anselig kostnadsmessig allikevel.

2  Takk, 847dagd

Anmeldt 15. juli 2020 via mobile enheter

Besøkte Lille Apoteket på nytt igen denne gang for lunsj, veldig gode smørebrød og hyggelig personell.

1  Takk, Sepp M
Anmeldt 9. juli 2020 via mobile enheter

Københavns eldste resturant. Helt fantastisk plass, god service og veldig god mat. Du har ikke vært i København om du ikke har vært her.

3  Takk, Sturla_Laupstad
Anmeldt 8. februar 2020

Vi besøkte dette stedet ved en tilfeldighet. Ganske små trivelige lokaler i gammel stil, med et meget hyggelig personale. Vi bestilte tre forskjellige kjøttretter, som alle falt i smak. 2 av oss var litt usikker på om vi skulle ha And eller Fleskestek, fordi begge så veldig fristende ut. Kelneren foreslo da og anrette begge retter på et fat, slik at vi fikk smake begge deler. Genialt :-) De har ellers en variert meny, Vi falt for det lokale ølet, som også var meget god. Et sted vert besøket.

Dato for besøk: januar 2020
1  Takk, HDad1340
Anmeldt 28. november 2019 via mobile enheter

Restauranten er tradisjonell og har et mer voksent publikum. Dansk mat og drikke er hovedsaken her og med den trivelig stemning. I overkant sen med å få bestillinger til bordet, men det er bare å bestille i god tid før man går tom.

Dato for besøk: november 2019
2  Takk, 241erikw

Reisende som så på Det Lille Apotek, så også på

Har du vært i Det Lille Apotek? Del dine erfaringer!