“God mat, bra betjening. Unikt i svært gamle lokaler.”
Anmeldelse av Det Lille Apotek

Det Lille Apotek
Vurdert som nr. 109 av 2 866 Restauranter i København
Kjøkken: Europeisk
God for: Romantisk, Lokalt kjøkken
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Lunsj, Frokost, Middag, Reservasjoner
Omgivelser: Indre By
Anmeldt 18. oktober 2021

Bra kvalitet på maten, presentert av kunnskapsrik og serviceinnstilt betjening. Fantastisk atmosfære i byens eldste restaurant.

Dato for besøk: oktober 2021
Takk, Ketil E

Anmeldt 9. oktober 2021 via mobile enheter

Fantastisk mat i danske omgivelser. Veldig trivelig betjening og en fantastisk atmosfære. Mye mat på alle retter. Luxusanretning kan virkelig anbefales

Dato for besøk: oktober 2021
Takk, JornXO
Anmeldt 26. juni 2021

Veldig god mat og servicen var ingenting å utsette på. Rimelige priser. Kommer absolutt til å besøke dere igjen!

4  Takk, Tor-Bjarne_Westgard
Anmeldt 29. juli 2020 via mobile enheter

Hadde en veldig fin opplevelse med lunsj på Det Lille Apotek.
Københavns eldste restaurant fra 1720
Masse forskjellige smørbrød retter og sammensatte lunsj plater.
Veldig god service
Anbefales

3  Takk, goodwillc
Anmeldt 28. juli 2020 via mobile enheter

God og mye mat. Vi spiste den Store Platte som ga oss mye dansk tradisjonsmat. Noe vi også søkte og ønsket. Greie priser, men med svak norsk krone blir det likevel anselig kostnadsmessig allikevel.

3  Takk, 847dagd

Reisende som så på Det Lille Apotek, så også på

Har du vært i Det Lille Apotek? Del dine erfaringer!