“Flott lunsj på Souls”

Vurdert som nr. 47 av 3 068 Restauranter i København
Omgivelser: Ydre Østerbro
Omgivelser: Ydre Østerbro
Anmeldt 13. september 2017

Noe helt spesielt og smakfullt, lunsj på Souls, kan virkelig anbefales, her får man virkelig mat helt fri for kjøtt, et ekte vegansted.

Dato for besøk: april 2017
Takk, petter eilert s

Anmeldt 4. april 2017

En virkelig god matopplevelse, og god service. Kan anbefale BBQ Deluxe Burger og Raspberry Lemonade. Strawberry and Banana-milkshaken var også veldig god, men jeg kunne gjerne ønsket at den ble servert kald.

Dato for besøk: mars 2017
Takk, Helene D
Anmeldt 25. mars 2017 via mobile enheter

Veldig god mat og hyggelig sted, anbefales på det sterkeste! 5/5 lett, ble positivt overrasket over det meste!

Dato for besøk: mars 2017
Takk, Mikkel N
Anmeldt 29. juli 2016 via mobile enheter

Dette var første gang vi spiste vegansk mat! Det var et deilig måltid og en meget god opplevelse. Vi hadde sunn pizza, vegansk burger og søtpotetsandwich. Anbefales! Vi hadde veldig lyst på pannekake til dessert men det var dessverre tomt. Vennlig og oppmerksom betjening:)

Dato for besøk: juli 2016
Takk, barbr0u
Anmeldt 6. juli 2016 via mobile enheter

Supersupergodt og sunt. Stort utvalg i salater, wraps, pizza osv - så er en stor mulighet for at du blir stor og sterk likevel.

Dato for besøk: juli 2016
Takk, Johanne L

Reisende som så på Souls, så også på

København, Sjælland

Har du vært i Souls? Del dine erfaringer!