“Stedet for et godt smørbrød”
Anmeldelse av Restaurant Palægade

Restaurant Palægade
Vurdert som nr. 60 av 2 882 Restauranter i København
Omgivelser: Indre By
Omgivelser: Indre By
Anmeldt 10. juli 2018

"Mitt" lunsjsted i København. Fantastisk mat, god vin og veldig hyggelig betjening. Smørbrødene svarte til forventningene vi hadde.

Takk, Merete H

Anmeldt 9. april 2018 via mobile enheter

Etter anbefaling inntok vi lunch, eller frokost som danskene kaller det, på denne herlige lille restauranten.
Smørbrødene stod til toppkarakter , og spesielt de forskjellige sildevariantene var helt på topp. Litt fratrekk for servicen , det gikk litt tregt med servitørene.
Men kommer helt sikkert tilbake hit og nyter et fabelaktig måltid.

Takk, Lill-Karin
Anmeldt 20. august 2017 via mobile enheter

Denne perlen av en restaurant leverte i toppklasse både til lunsj og middag. Her merkes engasjement i alle ledd og du blir virkelig tatt godt vare på. Prøv smørbrød slik du bare kan drømme om til lunsj eller klassiskere som østers og piggvar til middag neste gang du skal til København. Vi kommer snart tilbake!

Takk, Anne B
Anmeldt 7. desember 2016 via mobile enheter

Simon fra Restaurant Schønnemann, har startet opp en fantastisk restaurant med meget flotte og smakfulle danske smørbrød. Flott interiør, og god service. God og omfattende vinliste også. Her kommer vi gjerne tilbake.

Takk, AtleSoloy
Anmeldt 25. oktober 2016 via mobile enheter

Lunsj på jobbreise, vi var over 8 personer og booket stor meny. Danske smørbrød på sitt beste! Sild, reker, laks, rødspette m karrymajones. Tartare, mørbrad, m m . Masse mat og ikke minst fantastiske smaker. Kan absolutt anbefales. Går gjerne hit igjen. Bestill bord på forhånd.

Takk, Marit G

Reisende som så på Restaurant Palægade, så også på

Har du vært i Restaurant Palægade? Del dine erfaringer!