“Fantastisk mat, perfekt stemning”
Anmeldelse av Restaurant Palaegade

Restaurant Palaegade
Vurdert som nr. 100 av 2 874 Restauranter i København
Omgivelser: Indre By
Omgivelser: Indre By
Anmeldt 18. november 2018 via mobile enheter

Om du vil ha ha fantastiske danske smørbrød med en liten moderne vri, hyggelig stemning og god service, er dette plassen. Litt dyrere enn de enklere plassene, men ikke mer enn at det absolutt er verdt det.

Takk, johnhag

Anmeldt 10. juli 2018

Moderne lokale med spennende danske smørbrød. Rimelig mat så her er det bare å bestille litt av alt. Kommer helt sikkert tilbake.

Dato for besøk: mars 2018
Takk, Foodie-oslo79
Anmeldt 10. juli 2018

"Mitt" lunsjsted i København. Fantastisk mat, god vin og veldig hyggelig betjening. Smørbrødene svarte til forventningene vi hadde.

Dato for besøk: mai 2018
Takk, Merete66
Anmeldt 9. april 2018 via mobile enheter

Etter anbefaling inntok vi lunch, eller frokost som danskene kaller det, på denne herlige lille restauranten.
Smørbrødene stod til toppkarakter , og spesielt de forskjellige sildevariantene var helt på topp. Litt fratrekk for servicen , det gikk litt tregt med servitørene.
Men kommer helt sikkert tilbake hit og nyter et fabelaktig måltid.

Dato for besøk: april 2018
Takk, Lill-Karin
Anmeldt 20. august 2017 via mobile enheter

Denne perlen av en restaurant leverte i toppklasse både til lunsj og middag. Her merkes engasjement i alle ledd og du blir virkelig tatt godt vare på. Prøv smørbrød slik du bare kan drømme om til lunsj eller klassiskere som østers og piggvar til middag neste gang du skal til København. Vi kommer snart tilbake!

Dato for besøk: august 2017
Takk, Anne B

Reisende som så på Restaurant Palaegade, så også på

Har du vært i Restaurant Palaegade? Del dine erfaringer!