“Alt stemte!”

Vurdert som nr. 73 av 2 887 Restauranter i København
Omgivelser: Indre By
Omgivelser: Indre By
Anmeldt 14. august 2018 via mobile enheter

Veldig god atmosfære, spennende lokale og nydelig mat. Ikke store porsjoner, så velg gjerne sammensatt meny - spennende smaker!

Takk, tinevelo

Anmeldt 20. mai 2018 via mobile enheter

Herlig atmosfære, vakkert interiør med grønne planter, rene, nydelige smaker av kortreiste råvarer og super service. Anbefales

Takk, Jan-Otto J
Anmeldt 16. april 2018

Vãkst har alt man kan forvente av et godt restaurantbesøk. Jeg kommer tilbake - og vil anbefale alle andre som skal til København om å gjøre det samme.

Takk, JohanneSofie
Anmeldt 24. februar 2018 via mobile enheter

Vi bestilte bord på Vækst litt tilfeldig, og fikk en veldig god opplevelse. Lokalene er i seg selv spesielle, betjeningen var veldig hyggelig og maten var veldig god! Vi gikk for 3-retteren med vin, og både kjøtt og fisk hadde rene, gode smaker.

Takk, sogn79
Anmeldt 16. oktober 2017

Gode venner på helgetur til København. Forhåndsbestilt bord på Vekst, og forventningene var høye! Hadde lest om restauranten i ei avis i Norge noen måneder tidligere. Vi bestilte alle en 3-retters meny. Halve selskapet gikk for en vegetar-meny, mens resten gledet seg til kjøtt. Vi fikk en helaften med nydelig mat og med hyggelige servitører som mer enn gjerne forklarte hva vi fikk servert. Kveldens største overraskelse var fritert mark :) Det som vi i Norge kaller larver! Reaksjonen ved bordet var blandet, men 3 av 4 spiste larvene. De smakte overraskende godt! Maten var spennende, dandert helt perfekt og hadde nydelige smaker vi aldri tidligere har smakt. Vil anbefale andre å booke bord her :) Bon apetitt!

Takk, Chili1969

Reisende som så på Vaekst, så også på

København, Sjælland
København, Sjælland

Har du vært i Vaekst? Del dine erfaringer!