“Anbefaler en kveld her! ”
Anmeldelse av Vaekst

Vaekst
Vurdert som nr. 73 av 2 928 Restauranter i København
Omgivelser: Indre By
Omgivelser: Indre By
Anmeldt 12. oktober 2018 via mobile enheter

8 sultne på tur, og vi ble anbefalt dette stedet av reisebyrå.

Blid betjening, men alt tok sånn tid. En av oss hadde gluten og fiskeallergi, det ble meldt inn på forhånd, og ble dessverre ikke hensyntatt. Forretten ble så byttet ut med en sørgelig hastig erstatning fra kokken. Med litt dårlig start, skal det sies at resten av måltidet var helt fantastisk!

Kan anbefales, men allergener...vel...

Takk, 86kjerstim

Anmeldt 14. august 2018 via mobile enheter

Veldig god atmosfære, spennende lokale og nydelig mat. Ikke store porsjoner, så velg gjerne sammensatt meny - spennende smaker!

Dato for besøk: august 2018
Takk, tinevelo
Anmeldt 20. mai 2018 via mobile enheter

Herlig atmosfære, vakkert interiør med grønne planter, rene, nydelige smaker av kortreiste råvarer og super service. Anbefales

Dato for besøk: mai 2018
Takk, Jan-Otto J
Anmeldt 16. april 2018

Vãkst har alt man kan forvente av et godt restaurantbesøk. Jeg kommer tilbake - og vil anbefale alle andre som skal til København om å gjøre det samme.

Dato for besøk: mars 2018
Takk, JohanneSofie
Anmeldt 24. februar 2018 via mobile enheter

Vi bestilte bord på Vækst litt tilfeldig, og fikk en veldig god opplevelse. Lokalene er i seg selv spesielle, betjeningen var veldig hyggelig og maten var veldig god! Vi gikk for 3-retteren med vin, og både kjøtt og fisk hadde rene, gode smaker.

Dato for besøk: februar 2018
Takk, sogn79

Reisende som så på Vaekst, så også på

København, Sjælland

København, Sjælland

Har du vært i Vaekst? Del dine erfaringer!