“Beste restauranten i København”
Anmeldelse av Vaekst

Vaekst
Vurdert som nr. 69 av 2 858 Restauranter i København
Omgivelser: Indre By
Omgivelser: Indre By
Anmeldt 3. august 2021 via mobile enheter

Har vært på Vækst tre ganger, og det blir garantert flere besøk. Stedet er min absolutt favoritt i København (til og med bedre en den dyrere søsterrestauranten Høst).
Fantastisk service som alltid, og nydelig mat.
Gleder meg allerede til neste gang!

1  Takk, FrequentFlier752710

Anmeldt 6. januar 2020 via mobile enheter

Vi var en liten gjeng på seks personer som besøkte København en kaldt januarhelg. Vi hadde bestilt bord via nettsiden i forkant. Stedet har en litt stram kommunikasjonstil på ankomsttid, «sittetid» og meny.
Menyen er «standardisert», men kan gjøre valg av endringer mot et lite pristillegg. Nesten som vi kjenner det fra lavprisflyselskap.

Vi tok alle treretters med vinpakke. Ble imponert av kvalitet på mat og vin.

Flott og smilende betjening. Trivelig atmosfære og behagelig belysning i restauranten.
Anbefales !!!!

Dato for besøk: januar 2020
1  Takk, Tengs
Anmeldt 14. desember 2019 via mobile enheter

Fantastisk mat!!! 3 retters med vinmeny for 600 dkr. Mye for pengene! Dette må oppleves om man er i København!!!

Dato for besøk: desember 2019
2  Takk, Pyretta2
Anmeldt 7. oktober 2019

Gikk for tre-retters inkl 3 glass vin + appertiff til DK 600,-
Stor verdi for pengene. Nyfelige smaker og man får små overraskelser underveis som gir måltidet ekstra verdi.
Hyggelig service og atmosfære i restauranten.
Anbefales!

Dato for besøk: oktober 2019
2  Takk, Paal75
Anmeldt 1. august 2019 via mobile enheter

Nydelig mat, lekkert satt sammen, med stadige små overraskelser og tillegg. God service og et sjarmerende sted, der vi fikk svært mye for pengene. Anbefales på det varmeste,

Dato for besøk: august 2019
2  Takk, annestineb

Reisende som så på Vaekst, så også på

København, Sjælland

København, Sjælland

Har du vært i Vaekst? Del dine erfaringer!