“vakkert”

Kjøkken: Fransk, Dansk
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Uteservering, Reservater
Omgivelser: Indre Vesterbro
Anmeldt 3. juni 2018

Vi gikk innom på impuls fordi vi var så sultne plutselig, og stedet så hyggelig ut fra utsiden. Vi hadde ikke hørt om stedet tidligere, og ble veldig positivt overrasket. Atmosfæren var kjempe hyggelig, og maten var rågod. Anbefales.

Dato for besøk: oktober 2017
Takk, dorthes108

Anmeldt 25. desember 2017 via mobile enheter

Vi spiser aldri buffet, men valgte det her for første gang. Bra utvalg av varme og kalde retter, friske grønnsaksretter, ost og deilig pålegg, godt brød, kaffe te og juice. Strålende service og bra lokaler. Anbefales og vi kommer tilbake.

Dato for besøk: desember 2017
Takk, 18sivr
Anmeldt 30. november 2017 via mobile enheter

Hyggelig vertskap, rask servering og god god mat, lun og god atmosfære! Kan trygt anbefales å ta lunsjen her!

Takk, 56_yvindj
Anmeldt 30. november 2017 via mobile enheter

Dette var en skikkelig bra lunsjrestaurant! Anbefales, nydelig mat, rask servering og hyggelig omgivelser!

1  Takk, krijo1
Anmeldt 23. november 2017 via mobile enheter

Kom litt sent, kjøkkenet hadde nettopp stengt (22:00). Men fikk velge mellom noen retter likevel, og maten var nydelig. Garlicbread to die for! Servicen var helt utmerket!

1  Takk, Stian M

Reisende som så på Apropos - Cafe & Restaurant, så også på

Har du vært i Apropos - Cafe & Restaurant? Del dine erfaringer!