“Beste frokosten ”

Apropos - Cafe & Restaurant
Reserver med
Apropos - Cafe & Restaurant er ikke tilgjengelig for det valgte klokkeslettet. Velg et annet tidspunkt, eller søk etter restauranter med ledig kapasitet.
Tidspunktet du valgte, har allerede passert.
Vurdert som nr. 175 av 2 821 Restauranter i København
Kjøkken: Fransk, Dansk
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Uteservering, Reservasjoner
Omgivelser: Indre Vesterbro
Anmeldt 13. juni 2018 via mobile enheter

Vi var en stor gruppe venner som spiste buffet her til frokost! En av mine beste frokoster noen gang, denne buffén har alt du kan tenkte deg og enda mer! Ble til at vi spiste her dagen etterpå også!

Takk, SandraCailyn

Anmeldt 3. juni 2018

Vi gikk innom på impuls fordi vi var så sultne plutselig, og stedet så hyggelig ut fra utsiden. Vi hadde ikke hørt om stedet tidligere, og ble veldig positivt overrasket. Atmosfæren var kjempe hyggelig, og maten var rågod. Anbefales.

Takk, Dorthe S
Anmeldt 25. desember 2017 via mobile enheter

Vi spiser aldri buffet, men valgte det her for første gang. Bra utvalg av varme og kalde retter, friske grønnsaksretter, ost og deilig pålegg, godt brød, kaffe te og juice. Strålende service og bra lokaler. Anbefales og vi kommer tilbake.

Takk, Siv G
Anmeldt 30. november 2017 via mobile enheter

Hyggelig vertskap, rask servering og god god mat, lun og god atmosfære! Kan trygt anbefales å ta lunsjen her!

Takk, Øyvind J
Anmeldt 30. november 2017 via mobile enheter

Dette var en skikkelig bra lunsjrestaurant! Anbefales, nydelig mat, rask servering og hyggelig omgivelser!

1  Takk, krijo1

Reisende som så på Apropos - Cafe & Restaurant, så også på

København, Sjælland

Har du vært i Apropos - Cafe & Restaurant? Del dine erfaringer!