“Forferdelig mat...”

God for: Romantisk
Middagsalternativer: Frokost, Lunsj, Sent på kvelden, Reservasjoner
Omgivelser: Indre By
Anmeldt 6. februar 2019 via mobile enheter

Tørr hamburger og frossen frenchfries.. Cola uten kullsyre...
Pizza’en var heller ingen høydare. Dårlig service

Dato for besøk: februar 2019
Takk, John Asbjørn H

Anmeldt 13. juli 2018

Min søster og jeg var i København i forbindelse med Copenhagen Jazz Festival og stopper her for å spise litt før vi skulle videre på konserter. Vi fikk bord ute som vi ønsket og bestilte raskt drikke og mat. Vi ønsket å være der i maks en time. Maten måtte vi vente veldig lenge på. Jeg bestilte en rett med tre forskjellige pastaretter på fatet, ene var både varm og god. De to andre var blitt kalde og hadde flere lange hår i seg. Den retten slapp vi å betale. Min søster valgte en fajitasrett som var helt ok. Da vi var ferdige så ble det veldig vanskelig å få kontakt med servitørene, til tross for at det var flere av de. Når vi endelig fikk be om regning så tok det lang tid og vi måtte spørre flere ganger. Vi endte opp med å være der i over to timer.

Dato for besøk: juli 2018
1  Takk, agnethekatarina
Anmeldt 9. juli 2018 via mobile enheter

Sted med gode pizza varianter, flott å sitte utendørs, kjedelig at personale kommuniserer på engelsk til skandinavere, det burde mrd letthet kunne vært unngått

Dato for besøk: juni 2018
Takk, larsj898
Anmeldt 3. mars 2018

Spiste med venner på Nova. Rikholdig meny med greie priser. Vi spiste amerikansk og mexicansk mat. God øl, rimelig pris. Stedet har sentralt beliggenhet.

Dato for besøk: februar 2018
Takk, olavoslo
Anmeldt 15. februar 2018 via mobile enheter

På langweekend tur i København var vi innom her for litt mat. Vi ble tatt godt i mot av en hyggelig servitør og anvist et fint bord. Drikke kom på bordet kjapt og etter en gjennomgang av en rikholdig meny bestilte vi forrett og hovedrett. Forretten kom raskt og smakte veldig bra ! Stor og fin porsjon. Hovedrett ( min var fajitas med oksekjøtt) kom også raskt og var forsåvidt helt OK. Ble servert med 4 små (litt tørre) tortillas, hjemmelaget guacamole , rømme, salsa,ost og litt salat/chilli.
En for meg litt annerledes måte å lage fajitas på da kjøttet lå i en type tomatsaus med en liten porsjon ris ved siden av.

Alt i alt en helt grei plass med koselig interiør og hyggelige oppmerksomme servitører.

Dato for besøk: februar 2018
1  Takk, trond116

Reisende som så på Restaurant Nova, så også på

København, Sjælland

Har du vært i Restaurant Nova? Del dine erfaringer!