“Helt ok”

Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Uteservering, Reservasjoner
Omgivelser: Indre Vesterbro
Anmeldt 18. desember 2018 via mobile enheter

Ligger midt i tivoli.
Tradisjonell mat, med relativt lite utvalg.
Ikke noe særlig god service, og ikke noe å skryte av.
Maten er helt grei, men er overpriset.

Takk, worldwider41

Anmeldt 12. august 2018 via mobile enheter

Ikke spesielt travelt, da været var dårlig. Her må du være tålmodig!! 3 servitører på ca 10 bord. Ingen som ser deg, deler ut meny eller spør om drikke. Her må man nærmest hale servitøren til bordet. Spurte vi om mer å drikke fikk vi et oppgitt blikk og beskjed om at det ikke var hans bord. Det var tydeligvis ingens bord. Maten var ok. Men servicen er 6 fot under jorda

Dato for besøk: august 2018
Takk, chef-izabella
Anmeldt 3. august 2018

Vi valgte dette stedet i hovedsak på grunn av beliggenheten og stemningen, og var så heldige å få et perfekt bord på bryggen med vakker utsikt utover sommerkvelden. Bestilte bord fra kl. 21:00, da var det ganske rolig der. Vi var også meget fornøyd med maten. Mørbrad av kalv med kokte nypoteter og grønnsaker var fullkomment! En god mengde ferske grønnsaker til var et stort pluss.

Dato for besøk: juli 2018
Takk, Erik A
Anmeldt 24. juni 2018 via mobile enheter

Besøkte restauranten 24. juni. To voksne og ett barn. Bestilte to smørbrød og en barneburger. Barneburgeren var brent, både selve burgeren og brødet. Umulig å spise.
Det som skulle være smørbrødet med roastbeef ble til smørbrød med rødspette. Da vi gjorde kelneren oppmerksom på at han kom med feil rett, nektet han for at vi bestilte roastbiff-smørbrød. Etter hvert innrømmet han feilen og sa at han ikke forstod svensk. Han sa likevel at det ikke var mulig å sende maten tilbake og få det vi egentlig hadde bestilt uten at vi måtte betale for både feil og riktig rett. Om vi skulle få smørbrød med roastbeef, måtte han betale det selv fra egen lomme, og det ville han så gjerne slippe.
Arrogant, frekk og lite serviceminded betjening! Horribel matopplevelse for 500,- Spiser der aldri igjen!

Dato for besøk: juni 2018
Takk, ElenaSJ
Anmeldt 20. juni 2018

Her kan du sitte i fred og ro og nyte en deilig lunsj, ligger het ned mot vannet i Tivoli. Hyggelig og service innstilt betjening

Dato for besøk: juni 2018
1  Takk, Seigmannsimen

Reisende som så på Faergekroen Bryghus, så også på

Har du vært i Faergekroen Bryghus? Del dine erfaringer!