“Elendig service”

Kjøkken: Thai
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Omgivelser: Amager
Anmeldt 13. desember 2018 via mobile enheter

Vi var et følge på 10 personer på fortetningsreise som hadde forhåndsbestilt bord. Servicen var elendig, glemte å ta opp drikkebestilling av flere. Risen ble servert lenge før maten slik at den ble kald. Kelneren nektet helt å dele opp regningen. Maten var god, men totalopplevelsen ble sprlig pga elendig service

Takk, karinwangh
yupin i, Gæsteansvarlig på Blue Elephant Restaurant, svarte på denne anmeldelsenBesvart 14. desember 2018

Hi karinwangh

Thank you for taking the time to write us a reviews. I was very disappointed to read of your experience during your visit with us. Unfortunately we had another large group of guests that came an hour later than the booking time, and we would like to apologies for our delay of service.
The feed back such as your that we are able to maintain and indeed, where necessary, improve upon the service that we provide to our valued guest.

Sincerely yours,

Yupin Insuran

Anmeldt 5. desember 2017 via mobile enheter

I det man går inn til restauranten er det som å komme til Thailand. De treffer både med riktig musikk og innredning, noe som bidrar til å gjøre stedet autentisk.
Spiste en 3-retters, og alle 3 rettene kvalifiserer til toppkarakter.
Fikk hjelp av personalet til å bestille riktig vin, og de traff godt med anbefalingen.
Prisene er også overkommelige.
Hvis jeg må pirke på noe må det bli at maten ikke er så sterk som den blir reklamert med. Rettene mine var 3/3 i sterkhet ihht. Menyen, men hvis jeg sammenligner med andre asiatiske restauranter vil jeg si at de var 2/3.

Atmosfære: 5
Service: 5
Mat: 4
Pris: 4

Total: 4.5

Dato for besøk: desember 2017
Takk, skrujarn
Anmeldt 7. august 2017

Bestilte full meny, lunken "varmmat" og tamme smaker. Ok presentasjon men skuffende helhetsopplevelse.

Synd for det var fine lokaler og ok service.

Dato for besøk: august 2017
Takk, Bjørn strand G
Anmeldt 23. januar 2017

Nydelig mat - nydelig betjening - nydelig lokale - nydelig service : Dette er stedet for de som liker Thai mat,

Dato for besøk: januar 2017
Takk, Reidar0504
Anmeldt 29. november 2016

God Asiatisk resturant ned i kjeller , utrolig stor meny , og jeg har spist menge av rettene , synes det er gode smaker på de fleste rettene, denne gangen spiste vi sautert svinekjøtt, marinert oksekjøtt, og Siam and , den siste med 3 pepper, og den var ganske godt krydret, alle var fornøyde med maten , og servitøren var kjempehyggelig, en god opplevelse.

Dato for besøk: november 2016
Takk, TomMathisen

Reisende som så på Blue Elephant Restaurant, så også på

København, Sjælland

Har du vært i Blue Elephant Restaurant? Del dine erfaringer!