Anmeldt 27. mars 2018

Dette er et enkelt og greit hotell. Det er noe forskjell på størrelsen på badene og vi fikk nok det minste av dem. Det var akkurat det vi trengte, men heller ikke mer. For to netter gikk det greit.

Det var et minikjøkken, som jeg satte pris på. Mulighet til å koke varmt vann for å lage te eller kaffe. Det er også kokeplater og du kunne fint varmet deg mat her. En matbutikk ligger ikke langt unna.

Vi kom på en fredag kveld og det var deilig å kunne sitte å se på Gullrekka på NRK på TVén. Danske, Svenske og en norsk kanal, NRK1.

Gulvene er ren betong og ser veldig kalde ut med en gang, men siden det er gulvvarme er de behagelige å gå på. Jeg er frossen av meg og ønsket høyere varme og da tok det lang tid å få det varmere i rommet. Gode muligheter til å åpne vinduene for å lufte hvis du ønsker det.

Vi kjørte hit, men det er ikke langt til metro som går til Kastrup.

Du velger om du vil ha frokost inkl eller ikke. Og skulle du ombestemme deg er det mulig å kjøpe frokost på morgenen. Frokosten var vel verdt prisen. Tunfisksalaten alene er grunn nok til å ta turen tilbake for meg. Danske rundstykker og varme croissanter eller heller ikke å forakte.
Det er restaurant som har både frokost, lunsj og middagsmeny.

Dato for oppholdet: mars 2018
Takk, linemalinj
Anmeldt 25. august 2017 via mobile enheter

Svona la la hótel allt voðalega hrátt vantar allan hlyleika þar , svolitill hávaði frá metroinu , greinilega uppgert verksmiðjuhusnæði það er ennþá svolitill rakalykt síðan þær breytingar voru gerðar. Ágæt staðsetning fyrir þá sem vilja vera niðri á Amager.

Dato for oppholdet: august 2017
Takk, bresi
Anmeldt 28. juli 2017

Er helt tydelig at dette var et omgjort forretningsbygg. Veldig spesiellt. Rommene var store, og sengene var gode. TV'en hadde mange kanaler som vi satte pris på. En liten kjøkkenkrok med kjøleskap som var OK. Badet hadde god størrelse. Kort vei til Metro.
Gratis parkerIng satte vi pris på. Nydelig utsikt på taket utover havet.
Det negative var at airkondition ikke fungerte, slik at det var veldig varmt på rommet.

Dato for oppholdet: juni 2017
Takk, B0dilA
Anmeldt 29. juni 2017 via mobile enheter

Pluss for at vi fikk sjekket inn før 15. Minus at vi må sjekke ut innen 11. I tillegg trekker det ned at det var planlagt periode uten varmt vann på morgenen når vi skulle sjekke ut.
Beliggenheten er upåklagelig med to metrostasjoner innen kort gåavstand, med hyppige kontinuerlige avganger til sentrum. Vi hadde supperior rom med balkong, anbefales for litt luksus om været tillater det. Rommet var stort, fint og rent. Pluss for stor smart-TV på rommet. Minus for trange ganger og for er litt for varmt hotell.
Hyggelig betjening, litt vanskelig å finne fram til rett parkering og inngangen til resepsjonen første gangen. Litt mye støy i området

Dato for oppholdet: juni 2017
Takk, 378mikall
Anmeldt 13. februar 2017

Da jeg ankom hotellet hadde jeg faktisk litt problemer med å finne resepsjonen, den ligger på langsiden av hotelet.
Hotellet ligger fint plassert mellom to metro stasjoner, kun 4 min gange til hver av de. Så det var enkelt å ta seg til hotellet fra flyplassen, og like enkelt å ta seg fra hotellet videre mot sentrum.
Hotellet ligger også plassert kun 3 min gange fra Amager strand; ett helt fantastisk tursted, selv vinterstid.
Selve hotellet har veldig enkel IKEA standard, passe størrelse rom, litt små bad med dusj og toalett. Det kan minne mer om ett studenthjem enn hotell, men dette gjør ikke noe. Prisene er justert deretter og her bor man veldig rimelig.
Jeg opplevde lite støy og forstyrrelser.
Fikk dessverre ikke testet treningsrommet på denne turen pga oppussing av gulver i gangen til gymen.
Renholdet var helt greit, litt støv her og der, men ikke møkkete.
Personalet var meget hyggelig.

Dato for oppholdet: februar 2017
Takk, towoha