“Mismatch bestilling og åpningstid”
Anmeldelse av The Ricemarket

The Ricemarket
Vurdert som nr. 706 av 2 829 Restauranter i København
Kjøkken: Asiatisk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Levering, Uteservering, Reservasjoner
Omgivelser: Indre By
Anmeldt 19. januar 2019 via mobile enheter

Vi bestilte bord online, kl 2115, uten at det ble opplyst at stedet stenger kl 2200... dette ble vi kjent med på TripAdvisor når denne anmeldelse ble skrevet. Ved ankomst fikk vi beskjed om at kjøkkenet skulle stenge kl 2200, og vi måtte være raske med bestilling. Et par retter tok for lang tid å lage og måtte annulleres. Maten som ble servert var god, men vi ble anmodet om å betale og forlate stedet før mat og drikke var fortært - det var kun oppvask- og serveringspersonalet igjen. Med «omtrentlig» hygienefokus (vask lokaler og servering) og skuffende service vil vi neppe oppsøke stedet igjen.

Dato for besøk: januar 2019
Takk, Perolang

Anmeldt 16. juli 2017 via mobile enheter

Helt fantastisk mat, vi bestille bento boks og den er absolutt til å anbefale! veldig koselig plass, verdt et besøk:)

Dato for besøk: juli 2017
Takk, Iselini89
Anmeldt 16. juli 2017

Maten var tørr og smakløs. Bestilte to forskjellige retter men de smakte likt og var like tørre. Toalettene var utrolig skitten. Både dørene, gulvene, håndtakene og veggene.

Dato for besøk: juli 2017
Takk, hox123
Anmeldt 2. april 2017

Vi hadde reservert Bed Table og det var vi veldig glade for. Her kan man ligge og slappe av og trekke for gardinene. Vi hadde 10 retters meny til 300 DKK pr person. Fantastisk mat og kjempegod service. Kommer garantert tilbake neste gang vi skal til København.

Dato for besøk: mars 2017
Takk, IngerMarieMolde
Anmeldt 2. februar 2017 via mobile enheter

Rice market er et besøkt sted hvor det er litt støy. Vi var heldige og fikk heldigvis fikk et OK bord hvor vi kunne snakke og spise uten å bli så mye påvirket av omgivelsene. Veldig hyggelig betjening igangsatte en 10 retters meny til 300 PR pers. Jepp dette er street food med en anelse Michelin stjerne fra eieren i Kin Kin. Etter 8 retter må vi melde pass dette er sinnsykt godt og det et voksne porsjoner, dessert er uaktuelt. Det som også er veldig bra er at vi får veldig god vin for en rimelig penge, vi gikk for New Zealandsk hvitt og rødt som var meget bra. Hold fast : 1410 danske for 10 retter Og 3 flasker vin delt på 2 pers og da bakket vi ut på rett 7 eller 8 det vêr vi faktisk ikke , bestill bord her er det fylt opp hver kveld. Anbefales

Dato for besøk: februar 2017
1  Takk, 99vidare

Reisende som så på The Ricemarket, så også på

København, Sjælland
København, Sjælland

Har du vært i The Ricemarket? Del dine erfaringer!