“Fantastisk frokost”

God for: Romantisk, Lokalt kjøkken, Forretningsmøter, Spesielle anledninger
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Lunsj, Middag, Reservasjoner
Omgivelser: Indre By
Anmeldt 18. juli 2020 via mobile enheter

Fantastisk frokost med to virkeliggjorde smørrebrødsserveringer og en virkelig god koldskål til dessert

Takk, ThomasMClausen

Anmeldt 11. januar 2020 via mobile enheter

Shopping weekend I København gir mulighet for flere gode restaurant opplevelser. Hva er bedre enn en riktig smørbrød lunch i Kongens by. Etter å ha googlet anbefalinger falt valget på Koefoed, og for en opplevelse det ble. Dette ble en uforglemmelig opplevelse. Vi valgte blant annet smørbrød med Rødspette, en fantastisk rett. Ingen ting er overlatt til tilfeldighetene, rugbrød som jeg aldri har smakt det før. Det merkes at kjøkkensjefen tidligere har jobbet på flere restauranter med Michelin stjerne. Denne restauranten blir et fast valg ved senere København besøk og den anbefales på det varmeste.

Dato for besøk: januar 2020
Takk, 159geirj
Anmeldt 8. september 2019 via mobile enheter

Takk for en hyggelig opplevelse. Vi fikk en litt skrall start og linket ikke helt med servitøren, men dette oppfattet dere og byttet galant. Dette gjorde opplevelsen meget bra

Dato for besøk: september 2019
1  Takk, 671frankg
Anmeldt 16. februar 2019 via mobile enheter

Maten smakte fantastisk! Hyggelig betjening som byr på topp service. Absolutt et sted å besøke om man ønsker tradisjonell smørrebrød og sild men med en kreativ twist.

Dato for besøk: februar 2019
Takk, kristines430
Anmeldt 10. november 2018 via mobile enheter

5 norske venninner fikk en fantstisk mat og vin som passet bedre enn hånd i handske. Både mat, vin , omgivelser og service overrasker positivt. Vår entusiastiske mann dro linjene kanskje helt til sin far som er landmann på Bornholm. Koedfoed er kjelenavnet på Bornholm. Etter to fantastiske menyer lot vi oss friste av et utvalg av snaps. Vi håper vår mann får lønn som fortjent og kokkene også.

Takk, 991jannek
ThomasH6822, Gæsteansvarlig på Restaurant Koefoed, svarte på denne anmeldelsenBesvart 14. november 2018

1000 tak for besøget, vi glæder os til at se jer en anden go gang..

Reisende som så på Restaurant Koefoed, så også på

København, Sjælland

Har du vært i Restaurant Koefoed? Del dine erfaringer!