“Sånn midt på treet”

God for: Lokalt kjøkken
Middagsalternativer: Frokost, Reservasjoner
Omgivelser: Indre By
Anmeldt 28. januar 2019 via mobile enheter

La meg starte med det positive: trivelig og intimt lokale, og gode danske smørbrød, selv om det nok er steder som ligger et lite hakk over også der. Servitøren som betjente bordet vårt (han som hadde briller) var også både høflig og hyggelig.

Det vi imidlertid reagerte på var oppførselen til den ene av servitørene. Dessverre var den ene i vårt følge blitt syk, slik at det ene paret melde forfall like før vi skulle dra. Dette informerte vi om da vi kom, og beklaget dette. Vi ble møtt med spydige bemerkninger fordi vi ikke hadde ringt. Da vi hadde satt oss hørte vi at den samme servitøren ropte til en annen at vi skulle ha karantene fordi vi ble to færre enn vi hadde bestilt til. Karantenen blir enkel å håndheve, for vi kommer ikke tilbake. Neste gang spiser vi på Kanal Cafeen - der føler vi oss velkomne.

Det må også for ordens skyld bemerkes at det ikke var noe problem for restauranten få gjester på de to ledige plassene - en halv time etter at vi kom var det helt fullt.

Dato for besøk: januar 2019
4  Takk, Pitten190479

Anmeldt 18. oktober 2018 via mobile enheter

Dette er for oss ett must når vi er i Danmark. Fantastiske smørbrød. Kjempe kjekk betjening! Vi kommer garantert tilbake.

1  Takk, mallamareno50
Søren S, Chef  på Cafe Sorgenfri, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19. oktober 2018

Hej Mallamareronz

1000 tak for den fine anmeldelse. Det betyder så meget for Cafe Sorgenfri, når vores gæster tager sig tid til, at anmelde deres besøg hos os.

Anmeldt 11. oktober 2018 via mobile enheter

Var her med noen gode kollegaer for å spise. Smørbrødene var fantastiske, men at de har tilpasset seg 2018 med tanke på måten man ta imot en gjest som er veganer er jeg heller usikker på. Kult om dere får opp øynene for at alle gjester er like mye verdt. Usikker på at han syntes det var like bra som det jeg gjorde.

Takk, 119prebens
Søren S, Chef  på Cafe Sorgenfri, svarte på denne anmeldelsenBesvart 13. oktober 2018

Hej Preben.

Mange tak fordi du gav dig tid til, at skrive en anmeldelse af dit besøg på Cafe Sorgenfri. Det er vi altid glade for.
Vi kan sagtens håndtere både vegetarer og veganere, men det kræver at køkkenet får besked i forvejen, evt. når man booker bordet.
Vi glæder os til at se jer igen.

Anmeldt 4. oktober 2018 via mobile enheter

Tre venninner på tur. avsluttet her med frikadeller, reker og Rødspette. Nydelig mat, godt øl og en "voksen" lille Vi kommer tilbake hit neste gang

Takk, karitrestakk
Søren S, Chef  på Cafe Sorgenfri, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. oktober 2018

Hej Jet.

Mange tak for den flotte anmeldelse. Det gør os altid glade, når vores gæster tager sig tid til, at skrive om deres besøg på Cafe Sorgenfri.

Anmeldt 29. juli 2018 via mobile enheter

Verdens beste smørrebrød og betjening. Dere er helt unike. En klasse for seg selv! Gleder oss til å besøke dere hver gang vi er i København.

Dato for besøk: juli 2018
Takk, Kristin J
Søren S, Chef  på Cafe Sorgenfri, svarte på denne anmeldelsenBesvart 31. juli 2018

Hej Kristin.

1000 tak for din flotte anmeldelse. Vi bliver så glade, når vores gæster kan lide, hvad vi har at tilbyde, og når vores gæster tager sig tid til anmelde deres besøg. Det betyder så meget for os.

Reisende som så på Cafe Sorgenfri, så også på

København, Sjælland

Har du vært i Cafe Sorgenfri? Del dine erfaringer!