“Super”

Kjøkken: Dansk, Supper
Middagsalternativer: Frokost, Gatekjøkken
Omgivelser: Indre Vesterbro
Anmeldt 3. oktober 2018 via mobile enheter

God mat, koselig plass, med hyggelig betjening.
Perfekt for en rask lunsj med en god venn eller to

1  Takk, Tom K

Anmeldt 6. august 2018 via mobile enheter

Herregud, dette var en utrolig sjarmerende og god frokost plass. Vi hadd ikke bestilt frokost på hotellet og ville ha noe kjapt å spise og fant dette fantastiske stedet. Utrolig gode sandwicher, supper, juice og veldig hyggelige personer som jobber der. Hit må dere for å få en utrolig smakfull frokost

Takk, M4601AQemilyg
Anmeldt 6. august 2018

Beste lunsjen jeg noensinne har hatt! Nydelig appelsinjuice, fantastisk varmt smørbrød og knallgod kaffe. Servicen er i toppklasse!

Takk, May T
Anmeldt 16. juli 2018 via mobile enheter

Nydelig mat, billige priser, knall service og hyggelig personale. Deilig smoothie og friske sandwicher. Anbefales!

Takk, Anette L
Anmeldt 27. april 2018 via mobile enheter

I den lille cafèen, gjemt bort fra den værste bykjerne fant vi muligens verdens koseligste cafè! Ikke bare var det god mat, koselige omgivelser og gode priser, men også utrolig god service. Denne cafèen i seg selv er et godt nok argument for en tur tilbake til København, og det fortløpende! Fantastiske sandwicher, både vegetar og veganske alternativer! Service i beste klasse, jeg er forelsket i dette stedet!

Dato for besøk: april 2018
Takk, Siljejen

Reisende som så på Grams Lekkerier (Frokost), så også på

København, Sjælland

Har du vært i Grams Lekkerier (Frokost)? Del dine erfaringer!