“Luksuslunsj i joviale omgivelser”
Anmeldelse av Grams Lekkerier (Frokost) - STENGT

Grams Lekkerier (Frokost)
Kjøkken: Dansk, Supper
Middagsalternativer: Frokost
Omgivelser: Vesterbro - Kongens Enghave
Anmeldt 1. februar 2019 via mobile enheter

Tripadvisor lyver ikke, flott anbefaling - vi anbefaler videre. Nydelige sandwicher og kaffe med super service, kommer tilbake!

Dato for besøk: februar 2019
1  Takk, askattebo

Anmeldt 3. oktober 2018 via mobile enheter

God mat, koselig plass, med hyggelig betjening.
Perfekt for en rask lunsj med en god venn eller to

1  Takk, tomkY7917JV
Anmeldt 6. august 2018 via mobile enheter

Herregud, dette var en utrolig sjarmerende og god frokost plass. Vi hadd ikke bestilt frokost på hotellet og ville ha noe kjapt å spise og fant dette fantastiske stedet. Utrolig gode sandwicher, supper, juice og veldig hyggelige personer som jobber der. Hit må dere for å få en utrolig smakfull frokost

Dato for besøk: juli 2018
1  Takk, M4601AQemilyg
Anmeldt 16. juli 2018 via mobile enheter

Nydelig mat, billige priser, knall service og hyggelig personale. Deilig smoothie og friske sandwicher. Anbefales!

Dato for besøk: juli 2018
Takk, anettel211
Anmeldt 27. april 2018 via mobile enheter

I den lille cafèen, gjemt bort fra den værste bykjerne fant vi muligens verdens koseligste cafè! Ikke bare var det god mat, koselige omgivelser og gode priser, men også utrolig god service. Denne cafèen i seg selv er et godt nok argument for en tur tilbake til København, og det fortløpende! Fantastiske sandwicher, både vegetar og veganske alternativer! Service i beste klasse, jeg er forelsket i dette stedet!

Dato for besøk: april 2018
Takk, Silje J