“Luksuslunsj i joviale omgivelser”
Anmeldelse av Grams Lekkerier (Frokost) - STENGT

Grams Lekkerier (Frokost)
Kjøkken: Dansk, Supper
Middagsalternativer: Frokost, Gatekjøkken
Omgivelser: Vesterbro - Kongens Enghave
Anmeldt 1. februar 2019 via mobile enheter

Tripadvisor lyver ikke, flott anbefaling - vi anbefaler videre. Nydelige sandwicher og kaffe med super service, kommer tilbake!

Dato for besøk: februar 2019
1  Takk, askattebo

Anmeldt 3. oktober 2018 via mobile enheter

God mat, koselig plass, med hyggelig betjening.
Perfekt for en rask lunsj med en god venn eller to

1  Takk, tomkY7917JV
Anmeldt 6. august 2018 via mobile enheter

Herregud, dette var en utrolig sjarmerende og god frokost plass. Vi hadd ikke bestilt frokost på hotellet og ville ha noe kjapt å spise og fant dette fantastiske stedet. Utrolig gode sandwicher, supper, juice og veldig hyggelige personer som jobber der. Hit må dere for å få en utrolig smakfull frokost

1  Takk, M4601AQemilyg
Anmeldt 6. august 2018

Beste lunsjen jeg noensinne har hatt! Nydelig appelsinjuice, fantastisk varmt smørbrød og knallgod kaffe. Servicen er i toppklasse!

Takk, mayalas123
Anmeldt 16. juli 2018 via mobile enheter

Nydelig mat, billige priser, knall service og hyggelig personale. Deilig smoothie og friske sandwicher. Anbefales!

Takk, anettel211

Reisende som så på Grams Lekkerier (Frokost), så også på