“Fantastisk liten restaurant”

Kjøkken: Dansk, Supper
Middagsalternativer: Frokost, Gatekjøkken
Omgivelser: Indre Vesterbro
Anmeldt 17. april 2019 via mobile enheter

Nydelig frokost, servert av fantastiske mennesker. Maten og atmosfæren var av ypperste klasse. Kyllingsandwitchen er den beste jeg har smakt.

Dato for besøk: april 2019
1  Takk, Are S

Anmeldt 1. februar 2019 via mobile enheter

Tripadvisor lyver ikke, flott anbefaling - vi anbefaler videre. Nydelige sandwicher og kaffe med super service, kommer tilbake!

Dato for besøk: februar 2019
1  Takk, askattebo
Anmeldt 3. oktober 2018 via mobile enheter

God mat, koselig plass, med hyggelig betjening.
Perfekt for en rask lunsj med en god venn eller to

1  Takk, Tom K
Anmeldt 6. august 2018 via mobile enheter

Herregud, dette var en utrolig sjarmerende og god frokost plass. Vi hadd ikke bestilt frokost på hotellet og ville ha noe kjapt å spise og fant dette fantastiske stedet. Utrolig gode sandwicher, supper, juice og veldig hyggelige personer som jobber der. Hit må dere for å få en utrolig smakfull frokost

Dato for besøk: juli 2018
Takk, M4601AQemilyg
Anmeldt 6. august 2018

Beste lunsjen jeg noensinne har hatt! Nydelig appelsinjuice, fantastisk varmt smørbrød og knallgod kaffe. Servicen er i toppklasse!

Dato for besøk: juli 2018
Takk, maylisst2019

Reisende som så på Grams Lekkerier (Frokost), så også på

København, Sjælland
København, Sjælland

Har du vært i Grams Lekkerier (Frokost)? Del dine erfaringer!