“God mad og fantastisk personale”
Anmeldelse av Frk. Barners Kaelder

Frk. Barners Kaelder
Vurdert som nr. 209 av 2 859 Restauranter i København
Kjøkken: Europeisk, Dansk
God for: Lokalt kjøkken
Middagsalternativer: Frokost, Lunsj, Middag, Sent på kvelden, Reservasjoner
Omgivelser: Vesterbro - Kongens Enghave
Anmeldt 2. september 2021

Var der Fredag og Lørdag i weekenden, kom uten bestilling alene Fredag, 6 stk. Lørdag, de fikset plass til oss, rask servering god mat og drikke, fantastisk personale både servitør og kokk, kommer helt sikkert der neste gang jeg er i København

1  Takk, janjR8626XD

Anmeldt 22. juli 2020 via mobile enheter

Etter et par besøk på restauranten til lunsj, hvor jeg likte maten godt, var skuffelsen stor når vi i dag spiste på Frk Barners.
Etter to ukers tur i Danmark hadde jeg 'spart' flæskesteglunsjen til Frk. Berners.
Retten står på lunsjmenyen, så overraskelsen var stor når retten, de hadde på kjøkkenet, var 'reservert' kun til de som bestilte lunsjplaten til to personer. Reserveløsningen, frikadeller, også den på menyen, var jaggumeg også reservert til de samme. Da blir det vanskelig å gi høy score til en restaurant som har flere retter man faktisk ikke kan bestille, eller spise, hvis man ikke ønsker å bestille en stor, kombinert, lunsjrett.

2  Takk, Monica2310
Anmeldt 15. juli 2020 via mobile enheter

Her står det stekt flesk på menyen hver dag, veldig god og stor nokk portsjon. Bra pris då du kun betaler for en servering som er nokk mat .

2  Takk, Sepp M
Anmeldt 9. desember 2019

Dro hit med noen venner - og fikk kjempebra service. Hyggelig personale, godt drikke og koselig atmosfære.

Dato for besøk: desember 2019
2  Takk, OJB
Anmeldt 15. april 2019 via mobile enheter

Fantastisk god service. Vi ankom uanmeldt. Vertskapet fikset plass mellom reservasjoner. I tillegg var det de beste lunchsmørbrød jeg har smakt.

Dato for besøk: april 2019
Takk, egilr2015

Reisende som så på Frk. Barners Kaelder, så også på

Har du vært i Frk. Barners Kaelder? Del dine erfaringer!