“Smakløs opplevelse”

Kjøkken: Fransk, Italiensk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Levering, Reservasjoner
Omgivelser: Indre By
Anmeldt 21. juli 2020 via mobile enheter

Familie på 4, spiste pizza, pasta, kyllingsalat og antipasti-tallerken. Gjennomgående lite smak, salt og pepperbøssa ble hyppig. Vegetarpizza med kokt broccoli, gulerøtter og squash er ikke italiensk! Sjømatpasta med hermetikk muslinger, ikke bra. Anbefales ikke dessverre..

1  Takk, LeneK35

Anmeldt 17. juli 2020 via mobile enheter

God mat og atmosfære, og veldig serviceinnstilte servitører. Vi var der tidlig på dagen, og det var lite gjester. Var veldig lett å få tak i servitørene.

1  Takk, marther2016
Anmeldt 28. desember 2019 via mobile enheter

Helt grei mat, intet mer intet mindre. Alle spiste forskjellige retter og det var enstemmig at det var lite smak.
Ok pris og hyggelig service.

Dato for besøk: desember 2019
1  Takk, VonWingtip
Anmeldt 20. september 2019 via mobile enheter

Spis så meget du vil, leste jeg, og bestilte brunch. Fikk en tallerken med diverse. Fort å spise opp! Ingen service: måtte spørre etter brød, og senere kaffe! Ingen tilbud om mer mat/drikke. Få gjester, hvilket er forståelig.

Dato for besøk: september 2019
1  Takk, RolfH682
Anmeldt 15. august 2018 via mobile enheter

Vi var tre, og alle tok and med solbærsmakende saus. Meget velsmakende. Servicen var god, og restaurantene på Graabrødtetorvet utgjør et svært trivelig utemiljø. Det er godt å være her. Anbefales.

Dato for besøk: august 2018
Takk, mortenj960

Reisende som så på Restaurant Amalfi, så også på

København, Sjælland
København, Sjælland

Har du vært i Restaurant Amalfi? Del dine erfaringer!