“Bra sted med hyggelig betjening”
Anmeldelse av Bastards

Bastards
Reserver med
Bastards er ikke tilgjengelig for det valgte klokkeslettet. Velg et annet tidspunkt, eller søk etter restauranter med ledig kapasitet.
Tidspunktet du valgte, har allerede passert.
Vurdert som nr. 271 av 2 928 Restauranter i København
Omgivelser: Indre By
Omgivelser: Indre By
Anmeldt 29. juli 2018 via mobile enheter

Dette er naboen til Jensens bøf. Av disse to hadde jeg helt klart valgt Bastards. Årsaken er enkel. De hadde service som var personlig, og i valget av god mat eller god service velger jeg alltid service. Da blir også maten ofte bedre.

Vi spiste bare en enkel dessert som smakte fortreffelig, samtidig som vi tok en Pink lady og hvitvin. Sammen med servicen overbeviste de.

Her vil jeg tilbake, men fortsatt er jeg usikker på hvor bra stedet er.

Det får dere andre finne ut før vi skriver en ny anmeldelse til neste gang.

Dato for besøk: juli 2018
Takk, 908st_let

Anmeldt 22. desember 2017

En meget interesant restaurant. Menyen er ny her dag. Alt på dyrene brukes. Bl.a. spiste vi en tost med andekrås. Velsmakende, og meget gode viner. Eirene, kokken og servitørene har en mening med hva de gjør. Anbefales på det varmeste.

Takk, IngeMauseth
Anmeldt 20. desember 2017 via mobile enheter

En perle i København- som virkelig er verdt et besøk!!
Nydelig mat, herlig atmosfære og god service!

Takk, Anja T
Anmeldt 5. desember 2017

Vi hadde bestilt bord og ble godt tatt i mot. God service og svært god mat.
Hyggelige omgivelser og ikke for avskrekkende priser. Hjortefilet anbefales til hovedrett.

Takk, Petter B
Anmeldt 1. august 2017

Vi kom inn og ble som vanlig møtt med store smil av de ansatte.
Etter det fikk vi servert en aperitiff, et utsøkt måltid som bare må forsøkes (vanskelig å beskrive) og en service som bare et rent profesjonelt personale kan gjennomføre.
Vi gleder oss allerede til neste tur.

Mvh.
Robin

Dato for besøk: juli 2017
Takk, Robin W

Reisende som så på Bastards, så også på

København, Sjælland
København, Sjælland

Har du vært i Bastards? Del dine erfaringer!