“Hyggelig betjening, men dårlig mat”
Anmeldelse av Bastards

Vurdert som nr. 339 av 2 839 Restauranter i København
Omgivelser: Indre By
Omgivelser: Indre By
Anmeldt 19. juli 2020 via mobile enheter

Servitørene var svært til stede og ga god service, men maten vi spiste var under gjenomsnittelig god. Rødspetten badet i smør. Potetene ved siden av var også godt dekket med smør. Makkeren spiste moulin frites og var heller ikke fornøyd med maten.

Takk, mariannew776

Anmeldt 29. november 2019 via mobile enheter

Flott spisested med fin atmosfære. Hyggelige ansatte med god service. Hadde to måltider her på en langhelg.

Dato for besøk: november 2019
1  Takk, monas407
Anmeldt 29. juli 2018 via mobile enheter

Dette er naboen til Jensens bøf. Av disse to hadde jeg helt klart valgt Bastards. Årsaken er enkel. De hadde service som var personlig, og i valget av god mat eller god service velger jeg alltid service. Da blir også maten ofte bedre.

Vi spiste bare en enkel dessert som smakte fortreffelig, samtidig som vi tok en Pink lady og hvitvin. Sammen med servicen overbeviste de.

Her vil jeg tilbake, men fortsatt er jeg usikker på hvor bra stedet er.

Det får dere andre finne ut før vi skriver en ny anmeldelse til neste gang.

Dato for besøk: juli 2018
Takk, 908st_let
Anmeldt 22. desember 2017

En meget interesant restaurant. Menyen er ny her dag. Alt på dyrene brukes. Bl.a. spiste vi en tost med andekrås. Velsmakende, og meget gode viner. Eirene, kokken og servitørene har en mening med hva de gjør. Anbefales på det varmeste.

Dato for besøk: desember 2017
Takk, IngeMauseth
Anmeldt 20. desember 2017 via mobile enheter

En perle i København- som virkelig er verdt et besøk!!
Nydelig mat, herlig atmosfære og god service!

Dato for besøk: desember 2017
Takk, 394anjat

Reisende som så på Bastards, så også på

København, Sjælland

Har du vært i Bastards? Del dine erfaringer!