“Forferdelig”

Vurdert som nr. 5 av 3 098 Restauranter i København
Omgivelser: Indre Vesterbro
Omgivelser: Indre Vesterbro
Anmeldt 22. februar 2019 via mobile enheter

Bestilte forrett. Begge tok 1 bit og satt det vekk.
Samme skjedde med hovedrett.
Bestilte også nan brød . Det var tatt i micro og var ekstremt seigt.
i tillegg ventet vi 1 time på maten. Vi besøkte dette stedet som ligger 30 min å gå fra tivoli fordi det fikk bra score på tripadvisor. Jeg skal slutte å sjekke tripadvisor. Det må være korrupt.
IKKE BESØK DETTE STEDET .....

Dato for besøk: februar 2019
1  Takk, 912catov

Anmeldt 1. august 2018 via mobile enheter

Kjempe koslig lite kjøkken vi satt rundt. Maten der var laget på tradisjonelle råvarer og vi ble anbefalt retter som de syntes ville passe meg og venninna mi siden hun var vegetarianer. Kjøttet jeg fikk servert var helt fantastisk og de som jobber der gjorde bare stemning super! Lett anbefale de som vil ha en uforglemmelig smaks oppleve og utrolig hyggelig atmosfære.

Dato for besøk: august 2018
Takk, mariahN4526DG
Anmeldt 12. juni 2018 via mobile enheter

Et besøk hos Zahida er verdt turen til København alene. Glimrende, autentisk pakistansk/indisk mat, tilberedt og servert av en særdeles hyggelig Shane. Bestill gjerne både starter og hovedrett, men smak for all del på lammekotelettene!

De brygger også sin egen øl, som passer perfekt til maten.

Dato for besøk: juni 2018
Takk, dagokiv
Anmeldt 30. april 2018 via mobile enheter

Vi var på jakt etter Indiske smaker og ble tipset om Zhahida. For en opplevelse! Ringte for å reservere bord og snakket med Bobby som kunne fortelle at de hadde 250 sitteplasser så det var bare å stikke innom.
Det gjorde vi heldigvis, og i mathallen på Westmarket fant vi denne lille diamanten, med Bobby bak disken. De 8 stolene han hadde rundt kjøkkenet sitt fikk stadig nye gjester til både take away og smaksopplevelser der og da. Bobby (Zahidas sønn?!?) sydde en meny til oss som alle førstegangsgjester MÅTTE prøve.
En smaksopplevelse fra a til å.
Startet med Samosa mmmmmm fulgt av kylling og lam med en Pakistansk vri som var himmelsk, deretter green curry med kylling og hvitløks nan....vi måtte melde pass på bursdagskaken han ville servere som dessert- d var ikke plass til mere. Et suverent måltid i overraskende omgivelser. Liker du Indisk/Pakistansk mat forlater du ikke Køben uten å ha prøvd Zahida
Har du opplevet Cal Pep - er dette den asiatiske tvillingen, magisk!

Dato for besøk: april 2018
1  Takk, Stig A
Anmeldt 30. april 2018 via mobile enheter

Inne på selve matmarkedet finnes en liten indisk perle. Smakfull og deilig mat- laget og servert av en veldig dedikert eier. Anbefales

Dato for besøk: april 2018
Takk, LenePede

Reisende som så på Zahida at Kellerdirk, så også på

Har du vært i Zahida at Kellerdirk? Del dine erfaringer!