“Kjempegod mat og hyggelig staff”
Anmeldelse av Zahida

Zahida
Vurdert som nr. 12 av 2 842 Restauranter i København
Omgivelser: Indre By
Omgivelser: Indre By
Anmeldt 25. juli 2020

Suveren mat og meget hyggelige servitører. Fikk gode anbefalninger fra servitøren og maten imponerte meget. Noe av den beste asiatiske maten jeg har spist i Europa.

Takk, t0raleksander0

Anmeldt 22. juli 2020

Utrolig god mat og fantastisk service! Bobby og Mr T var så herlige! Kommer helt sikkert tilbake hit :)

Takk, Kristine J
Anmeldt 8. februar 2020 via mobile enheter

Trivelig atmosfære, trasig naanbrød, god mat og vi fikk ikke tilbud om dessert. Terningkast 3, litt skuffet.

Dato for besøk: februar 2020
1  Takk, annhI5117SA
Anmeldt 17. desember 2019 via mobile enheter

Maten var veldig bra, men det tok nesten en og en halv time og lage og servere den. Vi gledet oss til å drikke King Fisher eller Cobra men det var ikke en gang en lys pilsner på menyen.

Dato for besøk: desember 2019
1  Takk, mortenr774
Anmeldt 26. september 2019 via mobile enheter

Beste indiske rett noen gang. Kjempe hyggelige ansatte. Lokalene er enkle men med romantisk stemning. Ligger litt utenfor sentrum men absolutt verdt et besøk!!

Dato for besøk: september 2019
Takk, ilnor

Reisende som så på Zahida, så også på

Har du vært i Zahida? Del dine erfaringer!