“Fantastisk mat”

Prisklasse: kr 168 - kr 705
Omgivelser: Indre By
Omgivelser: Indre By
Anmeldt 31. mai 2023 via mobile enheter

En fortreffelig kveld med den beste maten jeg har spist på lenge. Vi valgte meny hvor vi fikk servert litt av alt. Kommer helt klart tilbake👌Veldig god service👌🤩🤩

Dato for besøk: mai 2023
1  Takk, 681jannickeh

Anmeldt 19. mai 2023

Denne restauranten hadde fantastisk service, svært god mat og vin! Også for dei som treng glutenfri mat. Ein cøliakers beste matopplevelse i København!

Dato for besøk: mai 2023
Takk, Sissel H
Anmeldt 30. april 2023 via mobile enheter

Fantastisk fra start til slutt!

Varm velkommen, nydelig mat, gode viner og for en stemning i restauranten.
Smaksmeny med noe av det beste vi har spist av indisk/pakistansk.

Denne opplevelsen vil vi huske

Takk, Happy F
Anmeldt 28. april 2023 via mobile enheter

Helt nydelig sammensetning av 4 retter med tilpasset øl-sammensetning. Maten var god, man ble veldig mett og servicen var bra.

Takk, fredrikhu
Anmeldt 6. april 2023

Vi spiste her tidligere i uken. Det var en fantastisk opplevelse, nydelig mat og kanskje den beste indisk/pakistanske maten vi har smakt. 8-åringen elsket butter chicken og vi hadde en nydelig kveld. Servitørene legger mye i å være sosiale og "ekstra", kanskje litt mye og tilgjort😅

Takk, kar k

Reisende som så på Zahida, så også på

Har du vært i Zahida? Del dine erfaringer!