Skowenche
Narvik kommune, Norge
5,0 av 5 boblerAnmeldt 28. mai 2023via mobile enheter
Dato for oppholdet: mai 2023
Frederick Secq, EjerManon Les Suites - Guldsmeden Hotels, svarte på denne anmeldelsen
Besvart 14. juni 2023
Kære gæst

Tusinde tak for jeres detaljerede anmeldelse, det er skønt at i fik nydt opholdet til det fulde.

Vi håber på at kunne byde jer velkommen igen snart.

Manon les Suites.
5.5 km fra Manon Les Suites - Guldsmeden Hotels
Bar/lounge
Se flere hoteller i København
Anmeldt 23. februar 2023

Veldig fint hotell!!! Deilig svømmebasseng og god mat i restauranten 😊 rene og pene rom. Ganske bra beliggenhet, tok Metro fra flyplassen og inn til sentrum, var 6 minutter å gå fra stasjonen til hotellet, enkelt å gå til Strøget.

Dato for oppholdet: februar 2023
Takk, Flora E
Frederick Secq, Owner på Manon Les Suites - Guldsmeden Hotels, svarte på denne anmeldelsenBesvart 15. juni 2023

Kære Flora

Mange tak for jeres anmeldelse.

Vi sætter stor pris på at i vil dele jeres oplevelse og det glæder os at høre at i fik jeres tid hos os.

Varme hilsner,
Manon les Suites

Anmeldt 16. februar 2023

Hotellet ligger sentralt til og har fine fasiliteter med deilig basseng og sauna. Sengen er veldig god. Er dog noe skuffet over renhold på rom og service i resepsjonen. Gulvet på badet ser skittent ut, toalett er ikke rengjort ordentlig, glassene på kjøkkenet har fettflekker og er skitne.

Dato for oppholdet: februar 2023
Takk, Majken B
Chris Juel Nielsen, Owner på Manon Les Suites - Guldsmeden Hotels, svarte på denne anmeldelsenBesvart 24. februar 2023

Kære Majken.

Tak for din anmeldelse. Det betyder meget, så vi fremadrettet kan gøre der bedre. Vi er glad for du synes om hotellet og dets faciliteter.

Vi beklager meget du ikke fandt rengøringen og betjeningen i receptionen optimal. Kontakt mig gerne på Chris@guldsmedenhotels.com og jeg vil gerne høre mere om oplevelsen.

Chris & Team Manon les Suites

Anmeldt 27. november 2022

Hadde dette hotellet hatt 4 stjerner, så er det ikke sikkert jeg hadde følt behovet for å komme med kritikk. Veldig annerledes og flott å komme inn i resepsjonen, men vi ble ikke møtt med noe smil eller hei. Ingen som tittet opp på oss engang. Vi følte oss litt til bry der vi sto og ville sjekke inn.
Rommene hadde fin størrelse og det lille kjøkkenet var en fin detalj som jeg ikke har sett andre steder jeg har bodd. Det fantes også godt utvalg i ekstra tilbehør som kam, tannbørste, såper og kremer som vi satte pris på.
Etter en litt nøyere titt på dag 2 av oppholdet la vi merke til at det var svart mugg i vasken på badet. Vi ga beskjed og noen kom og vasket ekstra, men det var langt fra borte. Personen kunne fortelle at denne muggen kunne komme veldig plutselig på bare noen dager. Det var mye mugg alt den dagen vi sjekket inn, vi bare forsto ikke at det var det det var. Man skulle tro de hadde vasket før vi kom og kunne fjernet det alt da. Vi oppdaget også svart mugg nederst i dusjen og rundt sluket. Det hang også spindelvev i lampen på badet som dinglet der under hele vårt opphold.

På dag 2 var det tydelig at hadde hatt lite med tid til å fikse rommet. Pysjene våre var slengt nederst i en haug i sengen. Sengeteppet var ikke lagt på. Det lå hår i dusjen over sluket de ikke hadde fjernet. Ikke bra nok.

Vi bestilte en taxi en kveld til 45 min senere. Da vi kom ned til avtalt tid ble vi møtt med et stort spørsmålstegn av samme person som tok bestillingen. Det var som om hun ikke husket oss og trengte rom nr for å kunne sjekke om bestillingen var gjort. Man bør føle seg litt spesiell når man bor på et 5 stjernes hotel og ikke bare som ENDA en gjest!!

Bassengområdet var nydelig og frokosten det beste ved oppholdet.

Dato for oppholdet: november 2022
Takk, 672catrineb
Chris Juel Nielsen, Owner på Manon Les Suites - Guldsmeden Hotels, svarte på denne anmeldelsenBesvart 9. januar 2023

Thanks for your review. It means a lot to us, so we can do better in the future.

I am sorry for your experience and it certainly does not sound like the service we strive to provide.

Feel free to write to me at chris@guldsmedenhotels.com and I would like to help you from here.

The best greetings,
Chris and Team Manon les Suites.

Anmeldt 12. september 2022 via mobile enheter

I likhet med sikkert 99% av gjestene ble vi lokket av det insta-vennlige bassenget, til å bestille. Bassengområdet leverte til forventning, men selve bassenget var veldig kaldt! Personalet var hyggelige, hjelpsomme og unge. Men det rådet også litt forvirring, det måtte f.eks hele fire servitører til for å få servert ét glass prosecco... Det var også smått kaotisk ved frokosten, lokalet var litt underdimensjonert til formålet. Selve hotellrommet var helt ok, litt lytt mellom rom/etasjene. God seng! Sentral beliggenhet, nært Tivoli. Veldig positivt med no-waste fokus, noe andre hotell burde lære av! Også en veldig bra gym. Totalt sett helt ok hotell, men usikker på om prisen var verdt det.

Dato for oppholdet: september 2022
Takk, helenejr
Chris Juel Nielsen, Owner på Manon Les Suites - Guldsmeden Hotels, svarte på denne anmeldelsenBesvart 15. september 2022

Tusind tak for jeres anmeldes. Det betyder meget for os at høre hvordan gæsterne har oplevet deres ophold, så vi fremadrettet kan gøre det endnu bedre.

Vi er glad for I synes om vores Jungle Fish Pool. Den er vi også selv meget stolte over og er selv betaget af den selvom vi ser den dagligt. Vi er kede af at I oplevede poolen kold. Poolen er opvarmet til 32 grader, men vi har selvfølgelig sendt vores teknikere på sagen for at se om der skulle være et problem i teknikrummet.

Vi håber at kunne byde jer velkommen igen, hvis ikke her på Manon les Suites, måske på et af vores andre dejlige Guldsmeden Hoteller ude i verden.

Manon les Suites

Anmeldt 29. august 2022

Vi var to venninner som bodde på Manon Les Suites i København i to netter. Luften på hotellet var dårlig, innestengt og fuktig. Små rom og trange toalett. Man kan ikke sitte vanlig på toalettet en gang da vasken er i veien for beina. Dusjgardinen var møkkete og det var fuktskader på døren siden det var så trangt og vått på badet. Dusjsåpen var tom og det var ikke håndkle til hendene. Vi drakk kaffe fra rommet første morgenen og det ble ikke fyldt opp igjen til morgenen etter. Morgenmaten er heller ikke inkludert i prisen på hotellet. Vi kommer ikke tilbake. Kul ide med basseng midt inni hotellet men overhodet ikke gjennomført.

Dato for oppholdet: august 2022
1  Takk, 1aquelinewbk
Chris Juel Nielsen, Owner på Manon Les Suites - Guldsmeden Hotels, svarte på denne anmeldelsenBesvart 1. september 2022

Hej,

Tak for din anmeldelse. Det betyder meget for os at kende vores gæsters oplevelse, så vi kan gøre det bedre fremadrettet.

Vi er kede af at I ikke har fundet oplevelsen tilfredsstillende. Miljøet i atriumgården kan føles lidt fugtig. Det kræver dog et vist miljø for at junglen kan vokse og vi bevare det unikke udtryk.
På værelserne er der klimaanlæg, så jeg håber I gjorde brug at dette, hvis det var her I fandt miljøet fugtigt. Vores mindste værelser er 35 kvm2, og er det største værelser i den mindste kategori i København. Men vi vil anbefale jer at booke en Classic Suite næste gang hvis I har brug for mere plads. Vi beklager selvfølgelig meget at sæben var tom og bruseforhænget beskidt. Husk altid at kontakt receptionen når I er på hotel, så vil de med glæde hjælpe jer på en hver tænkelig måde for at I ikke tager hjem med følelsen af at det ikke levede op til jeres forventninger.

Tak for besøget og forsat god sommer.

Chris & Team Manon les Suites