“Litt skuffet”

Vurdert som nr. 25 av 2 842 Restauranter i København
Omgivelser: Indre By
Omgivelser: Indre By
Anmeldt 3. august 2020

Fin atmosfære, hyggelig og oppmerksomme servitører, dog litt mye opptatt av kunder de kjente fra før. Pent lokale. Godt øl og fint tilpasset Akevitt til maten. Vi valgte laks og eggerøre og ble litt skuffet, eggerøre så pulveraktig ut og smakte vassent. Laksen var førsteklasses, litt tykke skiver og kanskje litt for mange, etter fruens smak og plass.

Dato for besøk: august 2020
2  Takk, Annegrethesunde

Anmeldt 10. mars 2020 via mobile enheter

Gammel tradisjonell restaurant med fantastisk betjening. Sild og gode danske retter med tilbehør. Helt på høyden med de beste i Danmark. Husk å bestille bord på forhånd.

Dato for besøk: mars 2020
1  Takk, nors1144
Anmeldt 24. november 2019

Restauranten har begynt med enkelte kveldsservering i førjulstiden. Det store danske frokostbordet består av en rekke tradisjonelle danske retter. Jeg har alltid store forventninger til mat og sørvis på Schønnemann. Julebordet svikter ikke. Silderetter, fiskeretter, kjøttretter, ost og en uforglemmelig risalamande.
Det kan selvsagt tilføyes at kvelden og førjulstiden gir en litt annen (euforisk) stemning ved bordene enn ellers på året.

Dato for besøk: november 2019
1  Takk, Hein L
Anmeldt 15. november 2019 via mobile enheter

At Restaurant Schønnemann er populær ser du allerede ved ankomst kort tid før restauranten åpner - for vårt vedkommende til 2. bordsetting kl. 14.15. På gata utenfor restauranten står ei stor gruppe personer som alle har forhåndsbestilt bord, og venter på at restauranten åpner! Og etter å ha spist et par av de berømte smørrebrødene (to stk. er mer en tilstrekkelig for de fleste) - kombinert med øl og akevitt - er det ikke vanskelig å forstå populariteten!
Bestill bord og nyt!

Dato for besøk: november 2019
1  Takk, Farfaren
Anmeldt 13. oktober 2019

Schønnemann kan aldri bli feil. Danske smørrebrød, godt øl og snaps til enhver smak.
For den som liker klassiske danske smørrebrød av ypperste kvalitet er Schønnemann stedet.
Dette er på ingen måte et drop-in-sted. Huske å bestille bord i god tid er en betingelse, deretter er menyen så rikholdig av de lekreste saker og det er absolutt en ide å sette seg inn i menyen i god tid før man skal ta "de rette valg".
Mitt neste besøk er allerede reservert. Da blir det julemeny - tennene løper allerede i vann.

Dato for besøk: oktober 2019
1  Takk, Hein L

Reisende som så på Restaurant Schonnemann, så også på

Har du vært i Restaurant Schonnemann? Del dine erfaringer!