3 personer ser på dette hotellet
Agoda.com
Gratis avbestilling frem til 29.09.21
CheapTicketsUSD 77
Anmeldt 25. oktober 2018 via mobile enheter

Et av de beste stedene jeg noensinne har overnattet!! Fantastisk atmosfære. Ingenting å klage på. Små rom - men det veier alt det andre hostelet har å by på opp for. De har det lille ekstra. Hyggelig personale og veldig enkelt å sjekke inn og ut.

Dato for oppholdet: oktober 2018
1  Takk, Kikke91
Steel_HouseCPH, Receptionschef på Steel House Copenhagen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 26. oktober 2018

Dear Kristine,

Thank you for such a stunning review!

We loved having you here and we hope to see you in a near future.

Have a great weekend! :)

Sincerely,
Viorica Pogor
Front Desk

Anmeldt 10. oktober 2018 via mobile enheter

Små super koselig rom ,sengen e bare helt tipp topp .meget rent og fint .og et stort pluss at det ikke e teppe på golvet noen sted .kommer lett igjen .ligger meget kort fra alt lett å komme seg rundt.

Dato for oppholdet: oktober 2018
Takk, Dicte190502
Anmeldt 8. august 2018 via mobile enheter

Burde kommet tydeligere frem i ulike beskrivelser at hostellet har bittesmå rom.
Det er kult design på stedet, men renholdet er elendig. Dyrt til å være såpass lav standard. Fint for unge mennesker som reiser på budsjett og ikke er opptatt av renhold...
Beliggenheten er i et rolig område nært tivoli og strøget.

Dato for oppholdet: august 2018
3  Takk, LaDurr
Anmeldt 31. juli 2018 via mobile enheter

5 i vår familie, 6-mannsrom for oss selv. Veldig stilig interiør, moderne, rent og enkelt. Veldig trangt med mye bagasje, men funksjonelt. Alle fikk hver sin bås med lys i taket og lader til mobil. Nummererte senger, knagger og skap. Fint for familie, evt en gjeng. Ikke så bra for romantikk. Garasje i kjeller supert. Basseng og trimrom for en slant ekstra. Det må også betales for frokost og kaffi. Veldig stilig interiør. Hyggelig personale!

Kan anbefales, reiser gjerne tilbake!

Dato for oppholdet: juli 2018
1  Takk, aasne75
Anmeldt 25. juli 2018 via mobile enheter

Unikt konsept, lun atmosfære og perfekt beliggenhet. Anbefaler alle! Stilige rom. Mulig med yoga, leie av sykler, treningsrom, guidet løpetur, shuttle board, biljard,kino, svømming. Vil absolutt komme tilbake!

Dato for oppholdet: juli 2018
1  Takk, mariabM6795WI