“God mat men stiv pris”

Prisklasse: kr 26 - kr 168
Omgivelser: Indre Vesterbro
Omgivelser: Indre Vesterbro
Anmeldt 9. juli 2023 via mobile enheter

Fantastisk god mat opplevelse! Kan absolutt anbefale, eneste jeg kan påpeke er noe stiv pris. Savner bilder av maten på menyen.

Dato for besøk: juli 2023
Takk, theresa b

Anmeldt 22. april 2023 via mobile enheter

God mat og man får mye for pengene. Hyggelig betjening. En av oss bestilte to ting, da det stod at den ene retten var mer som en forrett. Men begge porsjonene var egentlig ganske solide.

Dato for besøk: april 2023
Takk, Natalie S
Anmeldt 4. november 2022 via mobile enheter

Meget skuffende opplevelse, fikk serverert en form med mais med smeltet ost, virket som noe som var varmet i micro. Anbefales ikke. Sur servitør når vi klagde.

Dato for besøk: november 2022
Takk, yngven2015
Anmeldt 3. oktober 2022

Utrolig god mat til en hyggelig pris. Trivelig atmosfære og god service! Et besøk hit kan virkelig anbefales!

Dato for besøk: oktober 2022
Takk, Ole Martin H
Anmeldt 12. april 2022 via mobile enheter

Maten kommer ikke. Ekstrem ventetid. Mat ok men ikke spesiell. Ble nesten mett. Det er mange servitører men de følger ikke med. Måtte be om maten og drikken flere ganger.

Dato for besøk: april 2022
1  Takk, johnth72

Reisende som så på SSAM Korean Food Bar, så også på

København, Sjælland

Har du vært i SSAM Korean Food Bar? Del dine erfaringer!